Terug naar overzicht
Hey Kelly,De suite en ik komen binnen bij Conquest of Paradise van Vangelis. Er is heel goed aangegeven in dat liedje wanneer de suite zou binnenkomen, koppel per koppel. En wanneer het hoogtepunt is van het liedje (goed te horen) dan kom ik met papa binnen. Kijk al superhard uit naar het moment maar langs de andere kant superzenuwachtig of dat alles gaat verlopen zoals ik wil.Groetjes, Laura
Wij komen binnen op marco borsato-zij. Eerst komt de suite binnen en vanaf het moment dat Marco begint met "zij, zij is de zon en de maan voor mij..." komt mijn papa en ik binnen. ALs we aan het altaar komen gaat de zangeres over van zij naar jij!
Alegria (betekent Vreugde) van Cirque du Soleil
Wij hadden 'Forrest Gump Theme' van Alan Silvestri als intredelied...kippenvel!
Bij ons zal het intredelied voor de suite 'Concerning hobbits' van de film Lord of the Rings zijn, en als ik met mijn pa binnenkom, zal het She van Elvis Costello zijn.groetjes
Wij nemen ook Alegria, maar dat heeft voor ons een extra betekenis (we gaan naar mexico op huwelijksreis ~ spaanstalig, zonnig, blij liedje). Je kan het ook luchtig houden: going to the chapel, and we're gonna get married (ken nooit titels of uitvoerders), of een liedje van enya wordt blijkbaar ook veel genomen, maar weet de titel ook ni meer (ik denk: may it be, maar ben er ni zeker van).Groetjes en veel plezier met het kiezen!Valerie