Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje babysit

28-1-2009 23:54:25
Hoi allemaal,

Wij trouwen over 24 dagen en "vage" kennissen hebben ervoor gezorgd dat ik echt van die dag zal kunnen genieten. Wij hebben namelijk een autistisch zoontje van 7 en die mag niet ontbreken op het feest. De zaal ligt 40 km van waar wij wonen en ik weet uit ervaring dat onze zoon soms overweldigd raakt door drukte en absoluut niet kan opblijven tot 's nachts.Eigenlijk had ik me er al bij neergelegd dat ik de mooiste dag uit mijn leven zonder mijn engeltje zou moeten doorbrengen... Nu hebben de ouders van mijn dochter's beste vriendin (die op 5 minuutjes van de zaal wonen) besloten dat we onze zoon naar hen mogen brengen als hij moe is om te blijven slapen. Dit vind ik zo'n lief gebaar dat we hen een cadeautje willen geven! We dachten aan een Bongo-bon voor een hotelovernachting. Zouden jullie dit een leuk geschenkje vinden? Of hebben jullie nog andere suggesties?

Groetjes van een dolgelukkige bride to be!

Ann
(21-02-09)

Ann
21-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 379

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-1-2009 7:57:35

een bongo bon is altijd leuk!
vb ook voor pretpark (ivm dochtertje)

een ontbijtbon, restaurantbon,..

en misschien vinden de meiden het wel leuk, dat ze bij jou mogen slapen!

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-1-2009 8:00:48

Ik zou er heel blij mee zijn.
Misschien er wel proberen achter te komen of die mensen graag een weekendje weg gaan en makkelijk aan een babysit geraken om hun dochter bij te laten.
Die bonnen zijn (dacht ik) vaak voor volwassenen. Of anders er rekening mee houden dat dochter eventueel meekan.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-1-2009 8:10:24

Dag Ann,

Ik zou héél tevreden zijn met een bongo-bon! Gewoon doen!

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik30-1-2009 10:44:21

zeker doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...