Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sites met oroginele uitnodigingen?

29-1-2009 8:43:21
Hoi allemaal ,

Ik ben zo een beetje aan het rond surfen op het net naar uitnodigingen maar heb nog steeds niet hét kaartje gevonden... Al "100den" sites heb ik afgeschuimd maar vind niet echt leuke originele uitnodigingen , en zelf een kaartje maken lijkt me geen optie ben niet zo creatief...
Weten jullie misschien een leuke site?

Alvast bedankt , Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 462

Saskia
20-5-2009
 Meld misbruik29-1-2009 9:19:46

Hoi Dorien,

Als het voor inspiratie op te doen is, en dan later zelf nr de drukker te doen. Hier heb ik al enorm veel inspiratie opgedaan : http://www.stylemepretty.com/category/wedding-style/wed...

Succes ermee !
Groetjes,
Saskia

Nella
14-3-2009
 Meld misbruik29-1-2009 11:39:11

Hey,
Wij hebben onze kaarten besteld via www.kaartjeshuis.be . Ze waren enorm vriendelijk en een vlugge levering en het allerbelangrijkste, de kaartjes waren prachtig !! (wij hebben die uitnodigingen met de vrouwenschoenen met "love me".
groetjes
Nella

Anne

Meld misbruik29-1-2009 13:15:28

Wij hebben zelf ontwikkeld, maar waren wel even aan het twijfelen over Carta Rosa, gewoon even googlen

lieselot

Meld misbruik29-1-2009 16:00:57

Dag Dorien,

Ik ben fotografe en grafisch vormgeefster; je kan bij mij terecht voor uitnodigingen op maat gemaakt (ook mogelijkheid met fotoreportage).
Voor meer uitleg mag je altijd mailen naar info@wolfenvis.be

grt,
lieselot
www.wolfenvis.be

inge
27-6-2009
 Meld misbruik29-1-2009 17:04:12

Hey Dorien,
Pfft, kweetet , het is een ramp...ik vind ook niks.
Ofwel zijn ze melig ofwel supermodern..
Ben nu op de site van" Vista-print " gebotst. Ik heb een idee voor een mooie kaart, maar ik krijg het niet voor elkaar, ik zit te prutsen, ben niet zo een held in pc-dingen.
*zucht* ;-)

Ann
18-7-2009
 Meld misbruik29-1-2009 18:53:24

Hey,

Wij zijn aan het wachten op onze uitnodigingen,(voorontwerp).
Wij hebben een blikje ipv de traditionele kaart. www.apostrophe.net
Ze hebben daar echt orginele dingen, zoals dat blikje, maar ook een fles, of zakdoek.....
Ga zeker eens naar de site.

Groetjes Ann

9/05/2009

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik31-1-2009 0:51:44

Wij hadden ze van www.origineletrouwkaarten.nl (ze staan zelf op de site)
Je moet er natuurlijk voor zijn, maar ze zijn zeker origineel :-)
Goede service, en we hebben leuke commentaar gekregen

H
28-8-2010
 Meld misbruik8-10-2009 22:03:22

voorbeeldjes altijd welkom op htrouw2010@hotmail.com! Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info