Terug naar overzicht
Wij zitten in hetzelfde schuitje. Mag dus ook naar ons doorgestuurd worden. kimrubens@hotmail.comGroetjesKim01/08/2009
Zijn jullie zeker dat dat mogelijk is? Bij mijn weten is het op het gemeentehuis enkel een officieel gedeelte dat een kwartiertje of zo duurt... Ik zou me nog eens goed informeren, want volgens mij is er geen tijd voor tekstjes en zo.Nog veel succes!Ann(21-02-09)
Wij zijn daar heel zeker van want wij zijn dit zelf met de schepen van burgerlijke stand van kortessem gaan bespreken. Ze vond het een geweldig idee!Groetjes en veel succes verderKim01/08/2009
In sommige gemeenten kun je hier extra tijd voor vragen, maar niet overal is dat mogelijk. Wij hadden dit ook graag gewild, maar bij ons was dit geen optie, dus wij doen een alternatieve viering met het UVV
Met die vraag zat ik dus ook, dus eventueel no een e-mailadres: michellebruynseraede@hotmail.com :)Ik denk dat dat wel mogelijk is als je als laatste die dag trouwt of er nog niemand opstaat en als degene die jullie trouwt tijd heeft natuurlijk... Groetjes