Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intrede kerk

29-1-2009 11:25:42
hoi iedereen

vraagje;
wij hebben 3 suitekoppel + ikzelf met papa
nu had ik een liedje voor de intrede, dat 3:15min duurt ... na dit liedje aansluitend een ander liedje waarop ik met papa zou binnenkomen... zijn die 3:15 tijd genoeg om de 3 koppels naar voren te laten gaan? of is dit te lang qua tijd?

zijn er nog mensen die 2 liedjes nemen met zo'n kleine suite?

groetjes vanessa

www.Everyoneweb.com/23mei2009

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 321

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik30-1-2009 9:56:08

Hey Vanesa,

Ik denk dat 3:15 min. zeker genoeg zal zijn voor je suite. Ze zullen al traag moeten wandelen willen ze er zo lang over doen om vooraan te geraken...Ik zing geregeld huwelijk en meestal is de suite al vooraan na 1 bladzijde zingen. Maar da's niet erg, dan wachten ze gewoon tot het volgende stuk begint voor de intrede van de bruid. Ik trouw zelf ook deze zomer en wij doen ook 2 intredes. 't Is een vrij grote kerk en een iets langere suite, maar dan nog zal het eerste stuk ruim voldoende zijn denk ik. Als je even moet wachten geniet je toch gewoon van de mooie muziek?!

Succes en geniet ervan!
Amaryllis
07-08-2009

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik30-1-2009 10:30:27

hey Vanessa.

3 minuten vind ik echt lang om naar voor te stappen eigenlijk... Tenzij je een echt grote kerk hebt natuurlijk...
Ik geloof dat wij op nog geen twee minuten vanvoor stonden...
Het klinkt gek, maar ik zou eens de kerk binnen gaan en dat afstappen en timen :-)
Lijkt nogal lachwekkend, maar het is wel realistisch natuurlijk.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik30-1-2009 13:52:20

Dag Vanessa
Wij gaan waarschijnlijk ook 2 liedjes nemen. Er zijn bij ons 4 koppels en één vrijgezel. Als de koppels binnenzijn, zouden we het eerste liedje laten uitfaden, en dan het tweede laten starten.
Veel succes nog.
groetjes
Vanessa

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik30-1-2009 15:44:13

Wat je ook kan doen zijn 2 verkorte versies van liedjes, want 2x 3:15 min lijkt me nogal lang.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...