Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie trouwringen te koop

29-1-2009 11:39:18
Wij hebben nu per toeval 2 paar trouwringen, één paar cadeau gekregen en één paar zelf gekocht. Dus nu verkopen we er eentje van. Ze zijn bicolor, zilver en gouden streep, volledig gematteert (dit kan je ongedaan laten maken voor 30 euro als je ze liever blinkend hebt). De kleine ring heeft een echte briljant. Deze zijn ook nog uitbreidbaar. Je kan ze ook nog gratis laten hergraveren in de winkel waar ze vandaan komen (Antwerpen). Het garantiebewijs is er ook bij. Ze hebben ons nieuw 650 euro gekost en zijn nog nooit gedragen. Wie van jullie toekomstige bruidsparen is geïnteresseerd? Maat 55-56 en maat 60.

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 473

Indra
4-6-2009
 Meld misbruik29-1-2009 12:34:10

Hallo Nathalie,

Kun je mij een foto van de ringen doormailen?
indra_vdh@hotmail.com
Groetjes Indra

sofie

Meld misbruik29-1-2009 12:38:56

Hey

Kun je een foto doormailen aub naar sofiedv79@hotmail.com

Bedankt

sofie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-1-2009 18:33:16

Hier ook graag een fotootje!

veronique_govaert@hotmail.com

Groetjes!

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...