Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Perles d'amour

29-1-2009 14:51:52
Op deze site vond ik een link naar PERLES D'AMOUR, zij komen blijkbaar ook naar je thuis. Is dit een betrouwbare winkel, want nog nooit eerder van gehoord? Heeft iemand ervaring met hen?

marijke
13-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 486

Els

Meld misbruik30-1-2009 14:13:17

Hey!

Ook wij hadden met hen contact opgenomen, maar hebben dit uiteindelijk geannuleerd. Vond het toch maar vreemd om iemand ongekend je huis binnen te laten ... Weet niet hoe het kwam, maar ineens kreeg ik zowat de schrik op m'n lijf. :-)

Leek me ook allemaal niet haalbaar want voor ons moesten ze écht een héél stuk op en neer rijden.

Succes!

Groetjes,
Els

miek
21-3-2009
 Meld misbruik30-1-2009 16:15:36

Ik haal morgen onze ringen op bij Preles, het is ons in ieder geval zeer goed meegevallen!
Zeer vriendelijke man, ongelooflijk veel ringen... Tot hier toe erg tevreden, hopelijk morgen ook nog :)

jan

Meld misbruik1-2-2009 11:55:08

Beste Marijke,ik ben de zaakvoerder van Perles d'amour.
Hetgeen 'Els' daar zegt,vind ik heel eigenaardig,want ik heb nog GEEN ENKELE annulatie gehad van een afspraak bij de mensen thuis!! Het zou van haar ook niet tof zijn ,eerst afspreken en dan niet komen opdagen...dat doe je bij de dokter toch ook niet...
Door de enorme keuze , duurt een afspraak bij ons (in tegenstelling met de gewone juwelier waar alles snel moet gaan) minimum 3 uur,maar dan hebt U ook alles gezien en naast elkaar.
Dit kan ik alleen verwezenlijken doordat we met een absoluut minimum aan kosten werk.
Dat geldt ook voor de verplaatsingen.
Wij maken tijd voor de klanten en doen werkelijk ons uiterste best.Dit merken we dan ook aan al de positieve reacties van de mensen die wel bij ons gekomen zijn.

Voorts hoop ik voor 'Els' dat ze nooit in huis een gesprongen waterleiding heeft , want dan heeft ze wel een probleem als ze geen 'vreemde' loodgieter in haar huis wilt binnenlaten...
Weer een jaloerse concurrent zeker , dit is nog al eens gebeurd...

Lieve groetjes en succes met jullie huwelijk,
Jan

an
14-8-2009
 Meld misbruik1-2-2009 12:26:42

Beste,
Wij zijn ook hier onze ringen gaan kopen.
echt de moeite.
Zeker langs gaan.

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 6:41:48

Hey, wij zijn onze ringen daar gaan kiezen, een stukje rijden voor ons maar absoluut de moeite waard.Ik had al een ring in gedachten en heb bij hem zo eentje gevonden, we zijn er zelfs 4uur blijven zitten omdat ik maar niet kon beslissen.Keuze genoeg hele grote collectie en een hele vriendelijke man, echt waar.Alles was correct!
groetjes Bart en Laila

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...