Terug naar overzicht
Hey!Ook wij hadden met hen contact opgenomen, maar hebben dit uiteindelijk geannuleerd. Vond het toch maar vreemd om iemand ongekend je huis binnen te laten ... Weet niet hoe het kwam, maar ineens kreeg ik zowat de schrik op m'n lijf. :-)Leek me ook allemaal niet haalbaar want voor ons moesten ze écht een héél stuk op en neer rijden.Succes!Groetjes,Els
Ik haal morgen onze ringen op bij Preles, het is ons in ieder geval zeer goed meegevallen!Zeer vriendelijke man, ongelooflijk veel ringen... Tot hier toe erg tevreden, hopelijk morgen ook nog :)
Beste Marijke,ik ben de zaakvoerder van Perles d'amour.Hetgeen 'Els' daar zegt,vind ik heel eigenaardig,want ik heb nog GEEN ENKELE annulatie gehad van een afspraak bij de mensen thuis!! Het zou van haar ook niet tof zijn ,eerst afspreken en dan niet komen opdagen...dat doe je bij de dokter toch ook niet...Door de enorme keuze , duurt een afspraak bij ons (in tegenstelling met de gewone juwelier waar alles snel moet gaan) minimum 3 uur,maar dan hebt U ook alles gezien en naast elkaar.Dit kan ik alleen verwezenlijken doordat we met een absoluut minimum aan kosten werk.Dat geldt ook voor de verplaatsingen.Wij maken tijd voor de klanten en doen werkelijk ons uiterste best.Dit merken we dan ook aan al de positieve reacties van de mensen die wel bij ons gekomen zijn.Voorts hoop ik voor 'Els' dat ze nooit in huis een gesprongen waterleiding heeft , want dan heeft ze wel een probleem als ze geen 'vreemde' loodgieter in haar huis wilt binnenlaten...Weer een jaloerse concurrent zeker , dit is nog al eens gebeurd...Lieve groetjes en succes met jullie huwelijk,Jan
Beste,Wij zijn ook hier onze ringen gaan kopen.echt de moeite.Zeker langs gaan.
Hey, wij zijn onze ringen daar gaan kiezen, een stukje rijden voor ons maar absoluut de moeite waard.Ik had al een ring in gedachten en heb bij hem zo eentje gevonden, we zijn er zelfs 4uur blijven zitten omdat ik maar niet kon beslissen.Keuze genoeg hele grote collectie en een hele vriendelijke man, echt waar.Alles was correct!groetjes Bart en Laila