Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: knoop doorgehakt?

29-1-2009 19:32:26
Hey,

Na 2 maanden zoeken, twijfelen, vragen, lezen, opnieuw twijfelen... hebben we eindelijk de knoop doorgehakt naar waar we op huwelijksreis gaan. Oorspronkelijk hadden we 4 favoriete bestemmingen.

1) Pacific Islands - VEEL te duur blijkbaar
2) Seychelen - ook net iets te hoog gegrepen
3) Mauritius/Reunion - blijkbaar is het in augustus daar maar 25 graden (zie topic enkele dagen geleden) en dat is dus voor ons een beetje te koud. Wij zitten graag in een tropische warmte ;-)
4) Malediven in combinatie met Sri Lanka

Deze laatste zal het dus meer dan waarschijnlijk worden. Op naar de volgende stap dus en vandaar mijn vraag nu.

Zijn er nog mensen die naar de Malediven zijn geweest eind augustus (of nog gaan). Via welke touroperator, welk hotel, welke excursies,... Bedoeling is om in Sri Lanka beetje cultuur op te doen en rond te reizen om nadien naar een echt "bounty" eiland door te reizen waar we als honneymooners in de watten gelegd worden.

Alvast bedankt voor alle tips en suggesties!

Ans
8-8-2009

Ans
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 593

Jill
23-5-2009
 Meld misbruik30-1-2009 8:07:09

Hoi Ans,

Wij gaan ook naar Sri Lanka en de Malediven, maar wel eind mei.
Wij gaan met besttours. Eerst in Sri Lanka een georganiseerde rondreis doen en daarna een weekje niksen op de Malediven.
Volgens ons reisbureau is Sritours ook interessant, maar hun prijzen voor het zomerseizoen zijn nog niet bekend en daar willen wij niet langer op wachten. Nu zijn er nog vroegboekkortingen ...

Groetjes,
Jill

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik30-1-2009 8:54:16

Ik dacht dat Sri-Lanka in de zomermaanden juli-augustus ook niet aan te raden was? Regenseizoen?

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik30-1-2009 10:05:06

Ik denk ook het in het regenseizoen valt.
Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik30-1-2009 11:22:00

Hey,

Er is inderdaad een regenseizoen dan, dat hebben ze ons ook gezegd op het reisbureau, maar dan wel met een constante temperatuur van om en bij de 30 graden. het zou meer gana om zo van die tropische regenbuien die een kwartiertje duren en nadien weer volop zon.
We hadden dat ricico ook dit jaar genomen toen we in oktober naar de Dominicaanse zijn geweest en dat is ruizengoed meegevallen. Elke dag wel regen, maar telkens zeer kort en dan weer zon. Wij bezien het dan maar als een verfrissing ;-)

Groetjes
Ans

inge
27-6-2009
 Meld misbruik30-1-2009 12:37:42

Dag Ans,
Kan jij bij benadering mij vertellen hoeveel die reis per persoon kost? (eind augustus?)Als je op de sites kijkt ---nergens prijzen te zien?

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik30-1-2009 12:58:24

Hey Inge,

Dat varieert een beetje van hotel tot hotel hé. Maar de meeste schommelen rond de 6000 euro (voor ons twee).
Ik hier er hier eentje liggen die de combinatie Sri Lanka/Maledieven doet. (Gezegende eilanden van KUONI) Voor ongeveer een tweetal weken in een watervilla (op palen) en vol pension, in het Meeru hotel, zouden wij een kleine 6000 euro betalen (voor ons twee welteverstaan).
Ook de excursies in sri lanka zitten in de prijs.

Als je wil mag je altijd mailen en dan stuur ik je de offerte wel op
(ans.peterse@aclvb.be)

Groetjes
Ans

inge
27-6-2009
 Meld misbruik30-1-2009 13:23:25

Slik * Das veel geld he..verschiet er een beetje van. (hebben ook 2 kids die zouden meegaan, de oudste telt als volwassene, dus.) Ik zal die droom maar uit mijn kopke zetten ;-)
Als jullie gaan..veel plezier en romantiek toegewenst!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums