Terug naar overzicht
wij hebben deze ook geboekt voor onze trouw was het voordeligste hier in de regio prima service tot op heden
Ik zou niet alleen naar de prijs kijken hoor.Sommige dj's werken goedkoop omdat ze anders geen werk hebben, en daar moet je toch wel rekening mee houden.Wij betalen nu 420 euro voor onze dj.Onze ouders 28 jaar geleden 18000 bfr of dus 450 euro.CheersPeggy
Hoi,ik weet niet van welke regio jij bent, maar wij hebben uiteindelijk gekozen voor K-sound. Die had op het feest van mijn zus gespeeld (dus ben zeker dat hij de muziek draait die wij leuk vinden) en hij was veruit de goedkoopste bij ons.groetjesvicky15/05/2010
Beste,Soms vraag ik mij af wat het belangrijkste is op de belangrijkste dag van je leven, de prijs of de kwaliteit. Ik zeg niet dat kwaliteit altijd synoniem is met duur maar als je de goedkoopste neemt zuiver uit financiële overwegingen en de muziek op je feest is ronduit slecht, zeg dan ook nadien tegen jezelf: "De muziek was slecht maar de DJ was goedkoop dus wij zijn 100% tevreden."The sweetness of sheep bying dissapears with the bitterness of bad services.mvg
Aan moraalridder Geert: bedankt voor deze gevatte repliek en bijhorend citaat. Misschien toch even de bedoeling van die gedachtepuntjes opzoeken...Hoe kom je er trouwens bij dat wij op zoek zijn naar de goedkoopste spullen? De leute nog
Groot gelijk Tomas.Ik heb hem ook geboekt, komt volgende week met het contractje. Hij kijkt me een professioneel persoon.En jawel, waarom zou je niet naar de prijs kijken? Have fun op je feest!
Tomas,Mijn verontschuldigingen indien mijn bericht verkeerdelijk is overkomen. Laat mij ook duidelijk zijn dat het niet mijn bewering is dat de heren van partylighting niet profesioneel of niet goed zouden zijn. Het stoort mij soms wanneer mensen (ik hoop dat je dit ook niet persoonlijk opvat) enkel gaan voor het goedkoopste (zie andere posts op deze site) en achteraf bekeken hiervan ook dik spijt hebben. Ikzelf ben ooit te gast geweest op een trouwfeest waar de DJ een neef was die gratis speelde, resultaat: niemand danste en feest gedaan om 2h.De raad die ik wou geven was dat je de kwaliteit met de prijs moet vergelijken en samenwerken met diegene waar je je goed bij voelt;Ik wens jullie sowieso een fantastische dag toe.