Terug naar overzicht
Eerst make-up, want inderdaad nemen ze je haar bijeen met een haarband anders zitten er haren tussen en werkt niet gemakkelijk, de kapster zorgt er wel voor dat je haar niet kletsnat word gemaakt en je kan nog even na je kapsel bij werken...bruidje 26/09/09
Mijn kapster zegt dat ik best voordien mijn haar zelf was, omdat het dan niet te 'pluizig' is om op te steken en dus makkelijker gaat de dag nadien...
Ik heb me laten vertellen door professionele visagiste eerst best kapper & dan make-up.Als dat poeder etc is weg hé als ze je haar brushen...Marieke18/04/2009
Nu je het zegt, bij mijn zus was het ook eerst kapper. De visagiste houdt er rekening mee dat ze je haar niet verknoeid hoor :-). Van mij zal het ook eerst kapper worden.Succes!Rebecca
als je kapster en visagiste aan huis komen, kan je eerst je haar (laten) wassen, dan je make-up en dan je haar verder laten doen.Zo heb ik het gedaan.GroetjesHeidi13/09/2008
hey,bij mij word het eerst make-up en mijn haar.ga ook een dagje ervoor mijn haar wassen.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009
Eerst de kapper en dan de make-up. de visagiste weet als uw haar gedaan zijn dat zij geen haarband moet indoen.
HoiMijn kapper zei eigenlijk eerst make-up en dan kapper.Maar een professionele visagiste raadde zeker eerst kapper aan en dan make-up. Een kapper spuit nl van alles op je haar en dat kan de make-up verpesten.De visagiste houdt zeker rekening met je kapsel.Ik heb het dan maar in die volgorde vastgelegd.Groetjesxxx