Terug naar overzicht
Hey annelies,Ik ken iemand die animatie op feesten doet. Hij heeft verschillende shows zoals: moppentappen, opdrachtenspel, goochelen, als clown, enz...Als je wil kan ik je zijn nummer wel doormailen.GroetenJurgen
Als je iets exclusiefs en mooi wiltwww.exces.be Om nooit meer te vergeten!Ik speelde vroeger bij Exces en ze komen spelen tijdens onze receptie!Groetjes,Jozefien
Ik kan niet uitmaken uit welke streek jullie zijn, maar in de omgeving van Oudenaarde moet er een schitterende buikspreker zijn!Dat geeft sfeer en de zaal lag plat van het lachten.Beslist een aanrader!
Ik heb die buikspreker uit Oudenaarde al aan het werk gezien op een trouw van mijn nicht, en zelf vond ik hem grof. Ik kan tegen veel maar ik vond zijn humor soms echt niet grappig, zelfs beledigend.
Misschien kan je eens contact opnemen met de Vlaamse Improvisatieliga. Ik heb hen al eens bezig gezien met zo'n fake ober en da's echt de max. Valt in het begin niet echt op, maar zorgt wel voor ambiance. Lieve
Ik heb eens gehoord van een valse ober die zich discreet tussen de andere obers gedraagt, maar af en toe een steekje laat vallen en geleidelijk aan steeds verder gaat. Blijkbaar is de eerste reactie van de gasten (die dan nog niks doorhebben) echt hilarisch.Spijtig genoeg heb ik geen gegevens, maar misschien heeft iemand anders hier al van gehoord.
Hey Annelies,Als je iemand zoekt als fake ober, bel dan eens naar het nummer 0476/350073. Dit is de persoon waar ik het eerder over had. Zijn naam is Jozef Borremans en ik weet dat hij dit soort animatie reeds gedaan heeft.GroetenSandra en Jurgen
hoi mijn vriend heeft een entertainmentbureau en die doen heel speciale dingen, ook voor trouwfeesten. stuur hem een keer een mailtje : famous-art@pandora.be zo hebben ze talking buffets, cupido's, levende zonnebloemen, garcons op stelten,... echt supertof en niet duur! succes Kim
Dag Annelies,ik weet niet of je nog iets hebt aan mijn berichtje maar ik heb ooit eens zo'n fake ober aan het werk gezien. En het is misschien niet dezelfde als de andere dames bedoelen maar deze was echt platvoers. Bv als iedereen juist aan tafel zat, kwam hij bij elke vrouw rond met een plateau vol tampons en maandverband. Dan kwam hij rond met een plateau met stukken rauwe ajuin. Ik ben altijd in voor een grapje maar dat vond ik verschrikkelijk. Enfin, let op wat je doet dus.