Nu Online
Momenteel zijn er 449 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

animatie

28-7-2005 21:54:19
Hallo,ik zoek iets speciaals voor op mijn huwelijksfeest i.v.m. animatie of act,om een losse sfeer er in te krijgen.Hopelijk kunnen julie me helpen , annelies

annelies
19-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1171

Jurgen
14-8-2006
 Meld misbruik29-7-2005 12:28:31

Hey annelies,

Ik ken iemand die animatie op feesten doet. Hij heeft verschillende shows zoals: moppentappen, opdrachtenspel, goochelen, als clown, enz...

Als je wil kan ik je zijn nummer wel doormailen.

Groeten
Jurgen

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik29-7-2005 19:59:29

Als je iets exclusiefs en mooi wilt
www.exces.be

Om nooit meer te vergeten!
Ik speelde vroeger bij Exces en ze komen spelen tijdens onze receptie!

Groetjes,
Jozefien

Erna

Meld misbruik29-7-2005 22:52:11

Ik kan niet uitmaken uit welke streek jullie zijn, maar in de omgeving van Oudenaarde moet er een schitterende buikspreker zijn!Dat geeft sfeer en de zaal lag plat van het lachten.Beslist een aanrader!

Saskia
12-8-2005
 Meld misbruik30-7-2005 14:48:17

Ik heb die buikspreker uit Oudenaarde al aan het werk gezien op een trouw van mijn nicht, en zelf vond ik hem grof. Ik kan tegen veel maar ik vond zijn humor soms echt niet grappig, zelfs beledigend.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-7-2005 18:14:01

Misschien kan je eens contact opnemen met de Vlaamse Improvisatieliga. Ik heb hen al eens bezig gezien met zo'n fake ober en da's echt de max. Valt in het begin niet echt op, maar zorgt wel voor ambiance.

Lieve

Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 11:33:14

Ik heb eens gehoord van een valse ober die zich discreet tussen de andere obers gedraagt, maar af en toe een steekje laat vallen en geleidelijk aan steeds verder gaat. Blijkbaar is de eerste reactie van de gasten (die dan nog niks doorhebben) echt hilarisch.Spijtig genoeg heb ik geen gegevens, maar misschien heeft iemand anders hier al van gehoord.

Jurgen
14-8-2006
 Meld misbruik1-8-2005 18:28:06

Hey Annelies,

Als je iemand zoekt als fake ober, bel dan eens naar het nummer 0476/350073. Dit is de persoon waar ik het eerder over had. Zijn naam is Jozef Borremans en ik weet dat hij dit soort animatie reeds gedaan heeft.

Groeten
Sandra en Jurgen

Kim
5-8-2006
 Meld misbruik1-8-2005 22:24:58

hoi

mijn vriend heeft een entertainmentbureau en die doen heel speciale dingen, ook voor trouwfeesten.

stuur hem een keer een mailtje : famous-art@pandora.be

zo hebben ze talking buffets, cupido's, levende zonnebloemen, garcons op stelten,...

echt supertof en niet duur!

succes

Kim

Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik10-8-2005 15:27:19

Dag Annelies,

ik weet niet of je nog iets hebt aan mijn berichtje maar ik heb ooit eens zo'n fake ober aan het werk gezien. En het is misschien niet dezelfde als de andere dames bedoelen maar deze was echt platvoers. Bv als iedereen juist aan tafel zat, kwam hij bij elke vrouw rond met een plateau vol tampons en maandverband. Dan kwam hij rond met een plateau met stukken rauwe ajuin. Ik ben altijd in voor een grapje maar dat vond ik verschrikkelijk. Enfin, let op wat je doet dus.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...