Terug naar overzicht
mijn broer is daar getrouwd (in dezelfde zaal) en het was echt de moeite. Die zaal is supermooi en de receptie was buiten in de binnentuin. Zij hebben met een andere DJ gewerkt en die was echt super maar ik weet dat hij nu niet meer draait of het is in uitzonderlijke gevallen. Maar elke goeie DJ zal daar zijn draai wel vinden, denk niet dat je noodzakelijk op zoek moet gaan naar een DJ die daar al gedraaid heeft.
Goeiedag Karolien.Ik heb in het Godshuis al feesten gedraaid.Kijk gerust even naar mijn site www.klimaxsmusic.be en vraag gerust aan Bjorn of Christof wat ze DJ Christiaan vinden.Hou er wel rekening mee dat de installatie van ludwigs moet komen.MvgDJ Christiaan
Wanneer trouw jij? Wij trouwen ook in het Godshuis op 2 mei 2009. We kozen wel voor Ludwigs en tot nu toe enorm tevreden ervover.groetjes
Wij trouwen er op 3 oktober 2009. Ik denk dat wij nu toch voor PartySound gaan kiezen.Alvast veel succes aan jullie allemaal!Groetjes
dag karolienik heb daar al een trouwfeest of 30 verzorgd en ken de werking van de zaal dus zeer goedgroetjes benny discobar the maxxwww.themaxx.be