Terug naar overzicht
Hoi,Wij zijn nog niet getrouwd.. nog welgeteld 2 weekjes (ben al zenuwachtig). We hebben ondertussen 2 afspraken gehad met Gerd en hij valt heel goed mee hoor. Hij ziet er trouwens nog deftig uit ook. Groot, donker haar, jong (schat hem rond de 30) en slank gebouwd (is meestal ook niet bij ceremoniemeesters). De prijs is bij iedereen hetzelfde, 150,00 EUR.Maak gewoon een afspraak met hem, hij overloopt dan een lijst met jullie en dan kunnen jullie nog beslissen of jullie hem nemen of niet. Ik zou wel niet te lang wachten, want hij is snel volgeboekt.Groetjes en veel succes!An
Bedankt voor je reactie, An! Ik denk ook dat we hem gaan boeken. Ik heb nu voor 2 weken een optie op de datum genomen. Veel succes met jullie trouwfeest! Geniet er van!Groetjes Isabelle*
Hey,Waar en wanneer trouwen jullie?Groetjes,An
Wij moeten nog even geduld uitoefenen. We trouwen 20 mei 2006. Voor de wet in Maasmechelen en voor de kerk in Wimmertingen (Hasselt).Waar trouwen jullie?
Hey,Wij trouwen voor de wet en kerk in As.Jullie hebben nog wat tijd dus, bij ons begint het echt wel te naderen.. nog 10 dagen!Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!An