Terug naar overzicht
Je kan nu best eens kijken bij de communiekleren.C&AJBCPrémaman
wij hebben onze bruidskindjes gekleed voor de gemeente met kleding van c&a, voor de kerk hebben ze een kostuum en een prinsessenkleed, deze komen van brussel (met de trein ben je er metteen, ik ben van Opwijk en was er snel)16 Mei 2009
hey, zit met hetzelfde probleem, meisjes das gemakkelijk bij die communiekleren, maar voor jongens! die van c&a vind ik afschuwelijk, jbc moet ik nog eens gaan checken,succes hé, annelies
Hey!Je kan ook eens langsgaan bij Folieke (vind je in de meeste steden). Daar hebben wij de kleren gevonden voor onze zoon zijn Lentefeest.C&A is idd niks dit jaar voor de jongens, bij JBC viel het nog mee, maar dat vond hijzelf dan niet super.En anders bij Pirouette kan je ook mooie dingen vinden, wel iets duurder dan de C&A he. Deze winkel vind je in Gent, naast Folieke in de Lange Munt.GrtsNatalie
Hallo,Als je graag een mini-bruidje wilt, dan kan je eens gaan kijken in winkels met uitbaters van een andere cultuur. Daar hebben ze dikwijls meer de traditie om meisjes te kleden in echte poppenkleedjes. Ikzelf heb kleedjes gehaald in de Aselin in Heusden-Zolder. Voor zo'n 60 EUR waren daar heel toffe kleedjes. Zo schattig! En de bruidsmeisjes waren zelf overgelukkig!Ik heb mij laten vertellen dat voor jongens dikwijls een kostuum gehuurd wordt.