Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feest suite kledij west vlaanderen

30-1-2009 21:01:10
hallo
Ik ben op zoek achter suite / feestkledij voor de trouw van mijn broer. Liefst niet in het lang.
Ik wil max 300€ geven.Het hoeft niet per sé heel suitachtig te zijn,een kleedje uit de feestcollectie is ook goed.
Wie weet waar ik dit kan vinden, in regio west vlaanderen?
alvast bedankt
een ex bruidje

petra

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1191

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik30-1-2009 21:22:47

je moet is op google anne sophie intikken, is een winkel die suitekledij verkoopt aan zeer voordelige prijzen. je hebt onder andere winkels in brasschaat en brussel

groetjes

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik1-2-2009 10:12:20

La sposa outlet in Beveren Leie. Daar kan je eventueel we iets vinden voor dit budget.

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik1-2-2009 16:55:05

Mijn zus is voor onze trouw naar den ijzer geweest (ik denk dat dat in ardooie is) het voordeel is dat ze daar suitekledij hebben maar ook gewone stads en feestkledij zo heeft ze een suite topje gekocht met een rok uit de gewone collectie. Samen met een ketting en tule was ze voor 250 eruo gekleed. En supermooi vond ik.

groetjes en succes

tamara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...