Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WEBSITE

29-7-2005 11:26:21
Het is er eindelijk van gekomen. Ik ben ook begonnen aan een website voor ons huwelijk:
http://users.poink.be/anentomgaantrouwen
Een vraagje aan de andere poinkgebruikers - ik zou graag onze namen in het midden zetten ipv in de hoofdjes van die engeltjes, maar ik krijg ze niet verplaatst. Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Alvast bedankt.

An
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 397

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik29-7-2005 13:46:45

hoi An

Daarvoor moet je naar 'instellingen', en daar bij titel weergeven heb ik (om de titel rechts te krijgen) volgende posities ingegeven:
positie horizontaal: 550
positie verticaal: 250

mijn vriend heeft het me wel moeten tonen hoor ;)
heb eens naar je site gekeken, die ziet er leuk uit!

groetjes!
Gaëlle

Gert
12-11-2005
 Meld misbruik29-7-2005 13:47:42

Hallo An,

Ik kan je niet helpen met je vraag, maar ben wel al eens een kijkje gaan nemen naar jullie site : ziet er in elk geval al leuk uit !

Ik zag dat jullie op huwelijksreis gaan naar Mauritius, hotel Legends. Wij trouwen op 12 november van dit jaar en hebben toevallig ook voor Mauritius, hotel Legends gekozen (we hebben jammer genoeg nog niet kunnen reserveren omdat de winterbrochures nog niet verschenen zijn) !

Zou je na jullie huwelijksreis eens willen laten weten hoe het is geweest daar ?

Alvast bedankt !

Nog veel succes bij de voorbereidingen.

Groetjes,
Gert

robben
20-5-2006
 Meld misbruik29-7-2005 15:05:53

Ik heb ook zo'n website gemaakt:
http://users.poink.be/isabelle-luk

Heb er al veel leuke reacties op gehad! Maar ik vraag me alleen af hoe je er zo'n tellertje op zet zodat je kan zien hoeveel bezoekers er op je site komen? Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt en nog veel succes,
Isabelle*

An
24-9-2005
 Meld misbruik1-8-2005 8:21:00

Bedankt Gaëlle. Weet er ook iemand of je beperkt bent in het aantal foto's?
Gert, ik probeer het te onthouden en als ik eraan denk laat ik zeker een verslagje van hotel Legends. Ik kijk er alvast naar uit en als je de brochure ziet kan het niet slecht zijn hé.

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik1-8-2005 9:06:53

graag gedaan hoor!
Je bent beperkt in foto's, ik zit al aan het maximum met een stuk of 6 foto's. Best is dat je ze verkleint, dat kan meestal wel via het programma dat bij je digitale fototoestel hoort.

Succes ermee! (mooie site, trouwens!)

Gaëlle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...