Terug naar overzicht
hoi AnDaarvoor moet je naar 'instellingen', en daar bij titel weergeven heb ik (om de titel rechts te krijgen) volgende posities ingegeven:positie horizontaal: 550positie verticaal: 250mijn vriend heeft het me wel moeten tonen hoor ;)heb eens naar je site gekeken, die ziet er leuk uit! groetjes!Gaëlle
Hallo An,Ik kan je niet helpen met je vraag, maar ben wel al eens een kijkje gaan nemen naar jullie site : ziet er in elk geval al leuk uit !Ik zag dat jullie op huwelijksreis gaan naar Mauritius, hotel Legends. Wij trouwen op 12 november van dit jaar en hebben toevallig ook voor Mauritius, hotel Legends gekozen (we hebben jammer genoeg nog niet kunnen reserveren omdat de winterbrochures nog niet verschenen zijn) !Zou je na jullie huwelijksreis eens willen laten weten hoe het is geweest daar ?Alvast bedankt !Nog veel succes bij de voorbereidingen.Groetjes,Gert
Ik heb ook zo'n website gemaakt:http://users.poink.be/isabelle-luk Heb er al veel leuke reacties op gehad! Maar ik vraag me alleen af hoe je er zo'n tellertje op zet zodat je kan zien hoeveel bezoekers er op je site komen? Kan iemand mij verder helpen?Alvast bedankt en nog veel succes,Isabelle*
Bedankt Gaëlle. Weet er ook iemand of je beperkt bent in het aantal foto's? Gert, ik probeer het te onthouden en als ik eraan denk laat ik zeker een verslagje van hotel Legends. Ik kijk er alvast naar uit en als je de brochure ziet kan het niet slecht zijn hé.
graag gedaan hoor!Je bent beperkt in foto's, ik zit al aan het maximum met een stuk of 6 foto's. Best is dat je ze verkleint, dat kan meestal wel via het programma dat bij je digitale fototoestel hoort.Succes ermee! (mooie site, trouwens!)Gaëlle