TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Geert
4-7-2009
|
31-1-2009 13:19:56
Wij, Geert en Valerie, trouwen ook op 4 juli :-) Super dat jullie dan ook trouwen! Wij hebben: de zaal, de kerk, de pastoor, mijn kleed, het vervoer, ceremoniemeester, live muziek in de kerk, dj, fotograaf, kapster, visagiste, bloemen, huwelijksreis, ringen, bedanktjes, volgende week uitnodigingen kiezen Vandaag ga ik normaalgezien mijn schoenen vinden. Moeten nog: misboekje maken, lingerie, trouwkostuum gaat Geert op 21 februari passen in een eerste winkel, haaraccessoires, tafelindeling, menu, gastenlijst, kleding bruidkindjes (wil ik heel casual) zal pas voor mei of juni zijn omdat die nog groeien als kool :-D Wij zijn nogal plannerig (als dat een woord is) :-) Ben nu al zenuwachtig ervoor, ni normaal, daarom wil ik alles al gepland hebben :-) Veel plezier nog! Wat hebben jullie eigenlijk al?
|
|
Sarah
4-7-2009
|
31-1-2009 21:54:28
hey,
wij trouwen ook op 4 juli en hebben al een zaal, fotograaf, DJ, kleed gekozen en al een pas gehad, kostuum gekozen, nog geen schoenen maar wel lingerie. we zijn nu bezig met de uitnodigingen in elkaar te steken, we hebben al besloten wat we gaan doen als tafeldecoratie. Kapper en visagiste liggen ook al vast, en de ringen zijn ook al gekozen. Ik denk dat het dit ongeveer is...
veel plezier en duimen dat het mooi weer is hé ;) we zijn
|
|
els
|
1-2-2009 1:51:33
wij trouwen op 11/07/2009, een weekje later. wat wij hebben: zaal, fotograaf, DJ, vervoer, ceremoniemeester, voorlopige gastenlijst, kerk en pastoor, kleed, misboekjes, dagindeling en live muziek in kerk. Verder moeten we nog in orde brengen: kledij bruidegom, wettelijk huwelijk aangezien wij op feestdag trouwen, ringen, schoenen, bloemen(bruidsboeket enz), kledij bruidsmeisjes, uitnodigingen, fotolocatyies binnen zoeken indien slecht weer,... en dan nog: bedankjes, proefkapsel,... denk nog veel werk :-)
|
|
Laura
11-7-2009
|
1-2-2009 11:08:14
Wij trouwen net zoals Els ook een weekje later. Wij hebben het volgende al in orde: Feestzaal, bruidssuite, kerk, ringen, ceremoniemeester, ceremonievervoer, fotograaf, dj, mijn kleedje, schoenen, gastenboek, huwelijksreis, voorlopige gastenlijst
Deze week gaan we kijken voor kapper&visagiste, zien of ik lenzen dan kan dragen, kleedjes voor de bruidskindjes, het gemeentehuis en live-muziek voor in de kerk.
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
|
|
kim
10-7-2009
|
2-2-2009 12:09:51
amai ik wordt hier wel nerveus van hoor. Wij trouwen op 10 juli en hebben helemaal nog niet zoveel geregeld: zaal, kleed, schoenen, fotograaf
besprekingen met traiteur zijn bezig
We moeten dus nog zorgen voor: ringen, kostuum, restaurant voor 50 mensen, DJ,wagen,...
pfff... mijn toekomstige is daar zo rustig in dat er geen vaart in komt. Mijn kleed is al besteld van november.
|
|
Mieke
|
2-2-2009 13:53:16
Hallo,
Wij trouwen begin augustus en hebben het volgende al kunnen regelen:
- feestzaal - kerk - pastoor - gemeentehuis - trouwvervoer - ceremoniemeester - dj - live-muziek kerk + liedjes - kapster - visagiste - trouwkleed + schoenen + juwelen + lingerie + panty's - fotograaf - videograaf - tekst van misboekje - voorlopige gastenlijst - bruidsboeket
Nog te doen:
- proefkapsel - proefmake-up - uitnodigingen - gastenboek - huwelijksreis - kledij bruidegom en suite - bloemen - fotolocatie - ringen - kledij bruidskindjes - bedankjes - haaraccessoires - menu
Zo, dat is het zo denk ik.
Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
Groetjes
|
|
Karen
4-7-2009
|
9-2-2009 14:58:46
Hey, Wij trouwen ook op 4juli 09!! Al geregeld:feestzaal,vervoer,uitnodigingen,stadhuis,trouwkleed,gastenlijst,dj,kapster,fotograaf,kledij verloofde.. Nu begin ik op zoek te gaan,naar schoenen en lingerie en kledij voor mijn dochterje van 3jaar. Ook aan het uitkijken naar trouwringen,huwelijksgelofte,visagiste,bruidsboeket,muziek voor tijdens de plechtigheid en missch.nog dingen waar ik niet meteen aan denk... Groetjes Karen.
|
|
tom
5-7-2009
|
17-2-2009 16:15:33
wij trouwen de dag voordien en hebben al het volgende vastgelegd: bruidskleed en schoenen, kostuum voor de bruidegom, kerk, pastoor, misboekjes, plaats voor receptie (plus medewerkers), stadhuis voor wettelijke trouw, fotograaf, feestzaal, gastenlijst, ringen, bedankjes, kledij bruidskindjes, DJ, bloemstukken (buiten bruidsboeket). We zijn momenteel bezig met het volgende te regelen: ondertrouw (voor wet en kerk), uitnodigingen, gastenboek, huwelijkskaars, huwelijksreis. De dingen die we nog moeten aan beginnen zijn: kapper, menu samenstellen (al hebben we daar al ideëen van zaal van doorgekregen), bruidsboeket, fotolocatie, alle andere kleine prutsen... dus we zijn goed op weg denk'k
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|