Terug naar overzicht
Hallo Silvie,Ik kan begrijpen dat je je zinnen zo op die bepaalde feestzaal hebt gezet, wij waren ook niet meer te overtuigen om nog ergens anders te gaan kijken eens we de onze hadden gezien. Maar langs de andere kant zou ik mij wel afvragen of die mensen nog te vertrouwen zijn... Stel dat ze een paar maandjes of zelfs weekjes ervoor weer een excuus hebben, dan zit je dus wel met de handen in het haar... want zoek dan nog maar eens een andere zaal.Maar hopen dat het zo niet loopt!!Als je daar blijft en je laat alles aanpassen zoals kerk enz, dan vind ik inderdaad wel dat de uitbater een tegemoetkoming mag doen, een serieuze korting of zo. Hij moet maar geen trouwfeesten aannemen zolang hij niet weet wanneer hij op vakantie wenst te gaan in dat betreffende jaar.Ik wens je toch in ieder geval heel veel succes!!groetjes,catherine27.05.2006
Dag Silvie,Ik wou gewoon zeggen dat op vrijdag 4 november 2005 gaan trouwen, precies een jaar voor jullie dus!Hebben jullie een contract met de zaal, waar eventueel instaat wat er gebeurt als 1 van beide partijen de overeenkomst opzegt? Ik vind alleszins ook dat je recht hebt op een tegemoetkoming. Mijn reactie zou ook afhangen van hun manier van doen: zijn ze vriendelijk, vinden ze het zelf jammer dat ze jullie plannen in de war sturen...? Als ze zelf nogal onverschillig zijn en het gewoon als business zien, dan zou ik misschien toch een andere locatie zoeken. Over welke zaal gaat het trouwens (uit nieuwsgierigheid)?Groetjes,Barbara
Mijn eerste reactie: zoek een andere zaal ! Zoals Catherine zegt... zijn ze nog wel te vertrouwen? Mensen die een feestzaal hebben die weten toch ook wel hoe belangrijk dat voor de koppels is. En het gezegde: "klant is koning", mag dan wel waarheid zijn ! Ze moeten je het gevoel geven dat ze alles voor jou willen doen. Je bent toch wel van plan om maar één keer te trouwen, en dan wil je het wel tot in de puntjes goed zeker ?Ik zou goed bekenbaar maken welke zaal het is, en negatieve reclame rondstrooien...Er zijn zalen genoeg ! Nu heeft die uitbater al gevoeld dat jullie die zaal heel graag willen, en dan denk ik niet dat hij veel zal doen. Ik zou het niet proberen. Die datum houden ! En spijtig genoeg op zoek gaan naar een andere locatie. (gelukkig hebben jullie nog tijd...)Veel succes, en laat eens weten wat het geworden is hé...Tine
Hier ben ikzelf nog eens.Mijn oorspronkelijke bericht was van deze morgen.Deze avond zijn we teruggegaan naar de zaal.De uitabter was erg vriendlijk en heeft zich wel 1000x verontschuldigd voor het ongemak.Wijzelf hebben uiteindelijk de datum verzet: we trouwen nu op vrijdag 27 oktober 2006.Eigenlijk ben ik best wel blij met de nieuwe datum;we trouwen nu een weekje vroegr, n we trouwen de vrijdag voor de vakantie (zo kunnen we nog de hele weekgenieten van de vakantie).De uitbater heeft ook een toegave gedaan; de prijs van het menu zal mooi afgerond worden.Dus uiteindelijk is alles goed gekomen en is iedereen nu tevreden.Silvie