Terug naar overzicht
Mijn vriend gaat naar Wellens in Herentals gaan.Groetjes, Laura
Hey,Wij zijn van plan om eens bij café costume te gaan kijken. Die hebben een winkel in Antwerpen en één in Brussel, je moet er maar eens op googlen. Ze maken pakken op maat dus je hebt wel heel wat inspraak in het resultaat en van prijs is het eigenlijk hetzelfde dan in een andere winkel.Groetjes,Evelien
Bij de WE hebben ze ook mooie kostuums en de prijs valt goed mee.
Hoi,Ik ben er zelf nog niet geweest, maar al veel goede commentaren gehoord van lebaere in zottegemKatrien
Devos in Lennik!
Thx al voor de vele reacties!!
Wij hebben vorige week een kostuum gekocht bij Pierre-Yves in Aalst...nu had ik er ook mijn kleedje gekocht en wij kregen korting als hij er ook zijn kostuum zou vinden, dus daarom gingen we even vrijblijvend kijken. Eerst dachten we in de rekken niet echt ons gedacht te zien, maar eens hij het aan had was hij beeldschoon in een kostuum van Pignatelli. Wij zijn dus helemaal blij met mijn kleedje, zijn kostuum en de hele vriendelijke bediening die we daar telkens hebben gekregen! (zelfs op een drukke zaterdag!)GRoetjes en succes met de zoektocht,Amaryllis 07-08-2009
hey,wij zijn gaan kijken bij WE maar geen goede service.we hebben het dan maar gekocht bij MEXX, daar wel hele goede service.groetjes Daisy25/09/09
Wij zijn naar Maasmechelen Village gegaan vorig weekend en hebben daar een prachtig kostuum op de kop getikt voor weinig geld! Geen kat die ziet dat het er één van vorig seizoen is. Super service, en sjieke kostuums van dure merken aan betaalbare prijzen. Er is daar zelfs een winkel waar ze ter plaatse het kostuum op maat afwerken.Groetjes!
Hoi, mijn vriend kocht zijn kostuum bij Milano Moda in Maasmechelen. Ze verkopen er kostuums van Italiaanse merken en hebben er in verschillende prijsklassen (begint bij +/- 500EUR).Deze winkel is echt de moeite als je net als je vrouwtje wil schitteren op je trouwdag. Groetjes en veel succes,Vanessa14/02/09