Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidegom-kledij

31-1-2009 18:51:54
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede winkel waar ik mijn trouwkostuum kan kopen. Ben zelf van vl-brabant dus liefst in Vlaams-brabant, is het verder dan is dat natuurlijk ook geen probleem! Alvast bedankt voor de hulp!

Grtzz,

Jannik

Jannik
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1132

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik31-1-2009 19:23:58

Mijn vriend gaat naar Wellens in Herentals gaan.

Groetjes, Laura

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik31-1-2009 20:41:41

Hey,

Wij zijn van plan om eens bij café costume te gaan kijken. Die hebben een winkel in Antwerpen en één in Brussel, je moet er maar eens op googlen. Ze maken pakken op maat dus je hebt wel heel wat inspraak in het resultaat en van prijs is het eigenlijk hetzelfde dan in een andere winkel.

Groetjes,
Evelien

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik31-1-2009 21:04:57

Bij de WE hebben ze ook mooie kostuums en de prijs valt goed mee.

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik31-1-2009 21:10:32

Hoi,

Ik ben er zelf nog niet geweest, maar al veel goede commentaren gehoord van lebaere in zottegem

Katrien

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 10:28:08

Devos in Lennik!

Jannik
5-9-2009
 Meld misbruik1-2-2009 12:10:30

Thx al voor de vele reacties!!

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik1-2-2009 19:51:21

Wij hebben vorige week een kostuum gekocht bij Pierre-Yves in Aalst...nu had ik er ook mijn kleedje gekocht en wij kregen korting als hij er ook zijn kostuum zou vinden, dus daarom gingen we even vrijblijvend kijken. Eerst dachten we in de rekken niet echt ons gedacht te zien, maar eens hij het aan had was hij beeldschoon in een kostuum van Pignatelli. Wij zijn dus helemaal blij met mijn kleedje, zijn kostuum en de hele vriendelijke bediening die we daar telkens hebben gekregen! (zelfs op een drukke zaterdag!)

GRoetjes en succes met de zoektocht,

Amaryllis
07-08-2009

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik1-2-2009 20:52:38

hey,

wij zijn gaan kijken bij WE maar geen goede service.
we hebben het dan maar gekocht bij MEXX, daar wel hele goede service.

groetjes Daisy
25/09/09

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:05:13

Wij zijn naar Maasmechelen Village gegaan vorig weekend en hebben daar een prachtig kostuum op de kop getikt voor weinig geld! Geen kat die ziet dat het er één van vorig seizoen is. Super service, en sjieke kostuums van dure merken aan betaalbare prijzen. Er is daar zelfs een winkel waar ze ter plaatse het kostuum op maat afwerken.
Groetjes!

Vanessa
14-2-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:06:25

Hoi,

mijn vriend kocht zijn kostuum bij Milano Moda in Maasmechelen. Ze verkopen er kostuums van Italiaanse merken en hebben er in verschillende prijsklassen (begint bij +/- 500EUR).
Deze winkel is echt de moeite als je net als je vrouwtje wil schitteren op je trouwdag.

Groetjes en veel succes,

Vanessa
14/02/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info