Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe getuigen vragen?

31-1-2009 18:58:17
Ik ga mijn zusje volgend weekend vragen om mijn getuige te zijn, maar ik heb geen idee hoe! Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon vragen, origineel cadeautje? Alle ideeën zijn meer dan welkom! :)

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1968

Mieke
23-5-2009
 Meld misbruik31-1-2009 19:41:57

wij hebben puzzels laten maken van foto's van onszelf met onze getuige(kan via blokker of kruidvat of hema) en daarop de vraag: Wil jij mijn getuige zijn? Mijn getuige had traantjes in de ogen toen ze de boodschap bij elkaar gepuzzeld had...

inge
27-6-2009
 Meld misbruik31-1-2009 20:08:42

Ik ga één van dezer dagen een boeket bloemen aan mijn beste vriendin laten afgeven met een kaartje. Lieve M... wil jij mijn getuige zijn?
27/06/09

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-1-2009 20:30:42

Ik was zo over-enthousiast toen mijn vriend het éindelijk had gevraagd (wij zijn al 7 jaar samen en wonen daarvan 3 jaar samen), dat ik niet meer kon wachten om het blijde nieuws overal te vertellen. Dus diezelfde dag zijn we naar onze ouders gereden en aangezien onze broers de getuigen zijn, hadden we hen ook onmiddellijk gevraagd. Er was dus gewoon geen tijd om iets in elkaar te steken. Heb er niet over nagedacht! Daarbij, ze krijgen op het feest toch nog een bedankingscadeau, dus dat maakt alles goed!

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik31-1-2009 20:39:32

Ik had bij de knutselwinkel ronde houten doosjes gekocht en deze beplakt met bloemetjes en lieveheersbeestjes. Binnenin had ik chocolaatjes of snoepjes gestopt (afhankelijk van voor wie het was) en op het deksel langs binnen heb ik een tekstje gekleefd waarin ik vraag om getuige te zijn.
Al onze getuigen waren er heel blij mee en heel verrast dus wij waren ook heel gelukkig :-)

Veel succes,
Evelien

Stefanie
29-8-2009
 Meld misbruik1-2-2009 11:16:17

Ik heb zelf een etiket ontworpen om de computer. En dit op een champagnefles gekleefd. Mijn getuigen waren zeer enthousiast en vonden het een leuk idee

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik1-2-2009 11:43:05

Wij hebben het traditioneel met een gegraveerde pen gevraagd.
maar mijn man zijn getuige was zijn zus en die verjaarde juist rond de tijd dat wij het konden vragen, en ze werd net 18, net oud genoeg dus om getuige voor de wet te zijn.
Ze heeft toen een kaartje gehad met de tekst: leuke dingen die je kan doen vanaf 18 jaar... en daarachter dan wat gekke redenen. De voorlaatste en de laatste lijntjes waren 'eindelijk oud genoeg om te trouwen zonder toestemming van je mama' en 'eindelijk oud genoeg om getuige te zijn op de trouw van je broer'
en daar dan als kadootje de pen bij gegeven.
Ze was razend enthousiast.

Mijn broer hebben we gevraagd met de pen (ingepakt). Hij ging normaal ook trouwen, en heb het afgegeven en erbij gezegd: dit kan je gebruiken op de trouw (er niet specifiek bij gezegd welke trouw)
Dit was goed aangekomen.

maar hoe je het ook vraagt, de vraag op zich is al heel speciaal. Dus ook al vraag je het gewoon recht in hun gezicht, ze zullen er heel blij mee zijn...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 22:41:58

Hey Karmen,

Mijn verloofde heeft mij op vakantie gevraagd. Enkele dagen na onze terugkeer ben ik met enkele vriendinnen naar een braderij. We gingen iets drinken en ik had betaald. Ik heb toen gezegd: laten we klinken op mijn bruiloft van volgend jaar. Ze vielen toen allemaal van hun stoel! Mijn getuige begon al te wenen van emotie en vroeg; ik moet toch geen bruidsmeisje zijn hé? Ik zei; nee, maar ik wil je wel héél graag als mijn getuige. Toen gingen de hemelsluizen helemaal open!
Zo zie je maar; je moet niet altijd iets afgeven!

groeten,
Wendy
16 mei

Catherine
5-9-2009
 Meld misbruik7-3-2009 22:21:02

Deze reactie zal wat laat zijn maar dit is dan als extra idee voor andere mensen ;-)

Wij gingen eerst op zoek naar een ring gemaakt van snoep, maar vonden slechts fopspenen (en vreesden dat dit verkeerd zou overkomen, nl zwangerschap). Na lang zoeken vonden we in Maison Du Monde servetringen die net leken op uitvergrote verlovingsringen. Mijn getuige kreeg dit als cadeautje, en ze heeft toch even moeten nadenken waarom ze zoiets kreeg, maar toen ze het doorhad was ze dolgelukkig!

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 13:26:17

Ik ben ook pennen gaan halen.
Bij mij wordt het mijn oudste broer, bij mijn vriend zijn oudste zus.
Er zit een doosje bij en daarrond kleef ik een tekst waarin ik ze vraag of zij met deze pen de belangrijkste handtekening willen zetten bij onze trouw.

Moet het nog in elkaar steken, maar bij ons in de familie is het niet de gewoonte om er teveel voor te doen, dus ik vond dit nog wel geschikt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...