Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Levertijd ringen

31-1-2009 21:30:25
Hoelang duurt het gemiddeld van bestelling tot levering van op maat gemaakte ringen? We gaan waarschijnlijk bij Wim Meussen of Gerda De Vrij onze ringen bestellen maar kunnen pas 6 weken voor de trouw de ringen bestellen. Gaat dit te laat zijn?

Alvast bedankt!

Mariet
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1006

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik31-1-2009 21:45:46

hey, wij hebben onze ringen op een zaterdag besteld en de volgende week maandag mochten we er al achter...
Wij hebben het echter wel uit een collectie bij de juwelier besteld...

Veerle

Meld misbruik1-2-2009 10:32:13

Hallo,
Wij kregen de verlovingsring onmiddellijk mee (omdat die in de collectie zat en mijn maat juist was en ze ook een zilveren kopie hadden voor beurzen). Op de trouwringen moeten we 3 maanden wachten, terwijl dit de gewone klassieke trouwringen zijn.
Misschien kan je best contact opnemen met enkele goudsmeden/juweliers en vragen of het mogelijk binnen een bepaalde termijn te leveren.
Ik veronderstel dat, als het dringend is, ze jullie wel voorrang kunnen geven.
Groetjes,
Veerle

Mariet
16-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 10:55:07

Ah, dan toch maar even bellen idd. We wonen nl in het buitenland, dus is niet zo evident om even naar een Belgische juwelier te stappen :)

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik1-2-2009 11:15:07

Hey daar,

wij hebben onze ringen besteld bij wim meeuwsen. We hebben die begin december besteld en kunnen deze pas eind februari komen ophalen. De levertijd is dus ongeveer 3 maanden. Ik zou dus zeker bellen of het eventueel wel kan binnen de 6 weken.

groetjes

Imke

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik1-2-2009 11:57:37

Wij hebben onze ringen in januari besteld en kunnen deze 15/6 komen halen.

Groetjes, Laura

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik1-2-2009 12:06:17

Hoi
Wij hebben gisteren onze ringen bij Wim Meeussen besteld. We zijn er echt wild van: de ringen zijn nog veel mooier in het echt dan op foto!!
Het was daar trouwens echt rijtje schuiven van de trouwers!
We mogen onze ringen rond 6 juni afhalen (we trouwen op 04/09/09).
Ze rekenen op min 10 weken levertijd. Mei-juni is hun drukste periode.
Het zal ook wel afhangen van de periode dus informeer zeker eens.
Groetjes
xxx

inge
27-6-2009
 Meld misbruik1-2-2009 12:29:46

@katrien
Ik vind de ringen van Wim Meeusen ook prachtig!
Ben een beetje bang van de prijs. Wil jij misschien zeggen hoeveel die ongeveer kosten?
Groetjes, Inge

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik1-2-2009 13:00:09

Dag Mariet,

wij hebben vorige week zaterdag onze ringen bij Wim Meeussen besteld. We zijn helemaal wild van de onze en zoals hieronder gezegd: ze zijn inderdaad veel mooier in het echt!

Wim zei ons dat de normale levertijd 10 weken was, maar omdat wij pas in oktober trouwen, heeft hij het op 15 weken gezet voor ons.

Als het echt nodig is, kan dit op een 6-weken gemaakt worden denk ik maar je zult wel contact met zijn winkel moeten opnemen daarvoor.

@inge: je kan via email bij Wim Meeussen een prijslijst aanvragen.
De prijzen van de ringen vallen op zich goed mee, maar dan kan je natuurlijk zelf kiezen of je briljantjes wilt bij je ring. De onze kosten om en bij de 1300 euro voor beide ringen. (mijn ring is dan met twee kleine en één grotere briljant)

Hopelijk heb je hierwat aan.

Groetjes,
Eva en Wim

inge
27-6-2009
 Meld misbruik1-2-2009 15:25:43

Merciekes Eva!
Het wordt tijd dat we er eens werk van gaan maken dan, we trouwen in juni..

Mariet
16-5-2009
 Meld misbruik1-2-2009 16:49:27

Ai, morgen dan maar even bellen, kijken wat de mogelijkheden zijn. Heeft er iemand van jullie toevallig nog een kataloog van Wim Meussen in pdf-formaat?

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik2-2-2009 13:12:16

Goh, bij ons duurt het maar 3 weken, terwijl het zelf ontworpen ringen zijn en als het voor noodgevallen is, dan doen ze het op drie dagen...
Het is in Fabrigold in St-Kruis Brugge.

Groetjes,

Rebecca
27/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...