Terug naar overzicht
Hey,Komt wel dichtbij voor jullie, spannend :)Als je nu een lijstje maakt voor wat je nog moet doen en je bekijkt dat elke dag eens even dan kan er normaal gezien niets vergeten worden he ;-) en op je werk zullen ze het wel begrijpen zeker :-)Veel succes nog en geniet van je dagje he!!Groetjes, Laura
dat zal allemaal wel zeer normaal zijn als het zo dicht komt, geniet van jullie dag en maak er iets onvergetelijks van
Hey SharonIk ken het gevoel, wij trouwen ook op 14 februari. Ik heb een lijstje aan onze ijskast gehangen en kijk er elke dag naar! Hopelijk vergeet ik op die manier niets. Zet bijvoorbeeld ook herinneringen in je gsm MET EEN ALARM natuurlijk. De laatste week hebben mijn vriend en ik al een dag gepland waarop we alle zaken overlopen ... Waar trouwen jullie ergens? Wij in Mechelen. 't Komt wel allemaal in orde. In ieder geval geniet van de dag zoals wij dat ook gaan doen. Veel succes! GroetjesNatasja
hey natasjaWij trouwen in West-vlaanderen, in Harelbeke. Heb ook overal lijstjes liggen. Ik wens je alvast een mooie dag toe.groetjes sharon
Hallo,ik trouw ook op 14 februari, in Maasmechelen. Wat moeten jullie dan nog allemaal doen? Ik ben eigenlijk vrij relaxed, mede omdat ik denk dat alles ver in orde is.Volgende week enkel nog jurk en kostuum halen, naar de kerk om muziek te beluisteren, naar de zaal om de bedankjes klaar te leggen en kerk versieren...Groetjes en laten we gezamenlijk hopen op stralend weer!Vanessa