Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben er zo een gekocht in het bruidsparadijs. Maar je kan er ook zo'n kopen op zo van die online sites eigenlijk voor veel goedkoper.Groetjes, Laura
Ik heb een donkerrode gastenboek van handgeschept papier gekocht bij een fotograaf. Misschien kan je daar ook eens kijken.
Ik heb ze zien liggen bij AVA. Je had ze daar in verschillende maten.Groetjes,Ann(21-02-09)
Wij hebben de onze ook in 't bruidsparadijs gekocht, maar wel aubergine-achtig, niet beige, maar die hadden ze er ook wel denk ik.Amaryllis07-08-2009
Hoi!Ik weet niet van waar je bent, maar kochten het onze bij 'de Kaarskesprocessie' in Lummen. Daar hebben ze inderdaad vooral trouwkaarsen, bedankkaarsen,... maar ook gastenboeken, enveloppendozen enzo.Veel succes!Groetjes,Els
onestopweddingshop.be. Daar vind je een aantal gastenboeken!!groetjes
hey medebruidjes,een hele dikke merci weeral! Ik zal morgen eens verder kijken met de tips die ik van jullie gekregen heb. Hopelijk vind ik er nu wel een.groetjesImke04-04-09
Hoi, Wij hebben precies wat je beschrijft nochtans gevonden bij AVA papierwaren in Aalst. Grote handgeschept papieren boeken, zelfs in een sierdoos. Mooi gebroken wit.