Terug naar overzicht
Meestal is dat inderdaad rond die prijs. wat de gewoonte ervan is bij pastoor moet je met hem bespreken. Sommigen hebben het liever gestort op een rekening, anderen dan weer cash. ALs je een ceremoniemeester hebt kan je hem de enveloppe geven en op het einde van de viering geeft hij die aan de pastoor.
Wij moeten ook 200 euro betalen. Wanneer en hoe is nog niet besproken met de pastoor.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HeyWij moeten €200 betalen en in de papieren staat dat wij dit 2 maanden voor het huwelijk moeten doen.Je kan dit best eens vragen aan de pastoor.Groetjes, Laura
Hoi Wij moeten ook 200 euro betalen aan de kerk. Wij moeten dit betalen in de week van ons huwelijk, maar dit zal overal wel verschillend zijn denk ik.Mvg Caroline
Bij ons was het 245 euro (hangt soms ook af van het uur dat je trouwt). De pastoor had er eigenlijk nooit iets over gezegd (en wij ook niets gevraagd eigenlijk) ik dacht dat we een rekening ofzo gingen krijgen dus na een maand heb ik dan zelf eens gebeld en zo via zijn hulp gehoord dat ik het zelf moest komen betalen. wij hebben het dan in een enveloppe persoonlijk gaan afgeven. Best eens vragen dus...
Hey,Bij ons was dit ook 200 euro. We hebben dit 3 dagen voor ons huwelijk betaald. Toen we een laatste afspraak hadden met de pastoor in de kerk.
hey,bij ons was het 250 euro wij moesten deze zo vlug mogelijk betalen om het vast te leggen.wij hebben het ook gestort op een rekening.wij triuwen in halle bij brussel.groetjes Daisy25/09/09
bij mijn kozijn zijn trouw, heeft de pastoor vlak na de mis zijn geld gevraagd terwijl de mensen nog niet buiten waren. twas nogal een zicht!
Sharon,Bij ons was de prijs afhankelijk van het moment dat we trouwden. Was het in de voormiddag vóór 10u, dan moesten we 97,5 euro betalen, Tussen 10u en 12u was het 362 euro (omdat er op dat moment ook meestal begrafenissen zijn en een dubbele boeking meer dan mogelijk is) en in de namiddag was het bedrag 244 euro. Wij hebben achteraf een briefje met rekeningnummer in de bus gekregen en achteraf mogen betalen. Best toch eens informeren bij de priester hoe hij het wilt!Grts,Schoonzusje