Terug naar overzicht
Hey Caroline,Aanraders zijn: Zuiden van Frankrijk: Nice, Cannes, Fréjus,...Italië: Toscane, Venetiaanse Kust,...Spanje: AndalusiëZeker heel mooie bestemmingen waar je gemakkelijk een hoop uitstappen kan maken. En eigenlijk maak je het daar zo duur of goedkoop je zelf wil, afhankelijk van het type accommodatie (hotel, appartement, vakantiedorp,...)Succes!GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey, ikzelf zou dan ook opteren voor andalusie. heel veel mooie dingen te zien: zowel natuur als cultuur. je kan naar zee gaan, een middeleeuws dorpje ronda is heel mooi, granada (met het alhambra) is ook zeer zeker de moeite. verder zijn er ook natuurparken en gewoon leuke autobaantjes.groetjes ellen
hey Carolina,Het Gardameer in Italie is echt een aanrader. De prijzen zijn er zoals hier, superromantisch,veel goedkoper dan Frankrijk (als je uitgaat ) je kan een uitstap doen naar Venetie...
Buiten met de vlieger dan is Sicilie wel super om te doen. Kroatie is ook mooi en met de auto bereikbaar. Barcelona is ook mooi, maar dat zou k ook als citytrip met het vliegtuig doen. Nu ja, eigenlijk keuze genoeg in citytrips vrij dichtbij. Laat iets weten wat het geworden is.
Hey,Groot gelijk, ik vond ook al dat wij abnormaal zijn omdat we niet naar een superverre bestemming gaan... wij gaan naar Fuerteventura en kiezen er gewoon es voor om te relaxen (normaal bezoeken wij graag vanalles). Dan nemen wij es meer luxe in een gewone bestemming met practige stranden en dat vind ik super, ik kijk ernaar uit. Het is wel met het vliegtuig, maar Kroatie is bv ook goedkoop en te doen met de auto, zoals hier al vermeld is. Er zijn ook prachtige locaties in Frankrijk, en je kan es wat meer doen (spa ofzo of voor wat meer sterretjes kiezen), wat je anders misschien niet zou doen.Groetjes en succes!Rebecca27/06/09
Hallo,Met de wagen en veel mogelijkheden om dingen te bezoeken ... Dan zou ik naar Frankrijk gaan. Een paar jaar geleden zijn wij als bv eerst naar Luxemburg gereden, vervolgens naar Colmar en dan naar Troyes. Colmar ligt in de Elzas en Troyes in de de champagnestreek. Ideale streken om met de wagen te verkennen. En die reis maak je zo duur als je zelf wilt. Via internet kan je genoeg betaalbare hotelletjes vinden.
Hallo, Wij gaan naar Schotland op huwelijksreis! Genieten van elkaar, de natuur,... Groetjes
Hey Carolina,Wij gaan ook naar Schotland. Heb er super veel zin in. de overtocht is niet zo super goedkoop, maar als je eenmaal ginder bent zijn er veel bed en breakfast's om te overnachten en dat drukt de prijs wel. je moet er rekening met houden dat het weer niet zo fantastisch kan zijn ,maar krijgter volgens mij ontzettend veel voor in de plaats.BTW: wij trouwen op dezelfde dag als jullie.