Terug naar overzicht
Hallo!De zaaluitbater waar wij ons huwelijksfeest hebben rekent voor de receptie op 1/6de dat afzegt, voor het feest zelf rekent hij maar op 1/10 afzeggingen. Hopelijk ben je er iets mee.groetjes
Hey, bij de receptie heeft bij ons misschien maar 1/8 afgezegd, voor het feest 1/10 ...Ik begrijp je probleem. Mijn schoonmoeder kwam ineens ook nog op een aantal mensen om uit te nodigen en ik had ook schrik dat er te veel zouden geweest zijn. (Toen was ik zelfs een beetje opgelucht als er iemand afbelde...)Veel succes!
Ik ben nog niet getrouwd maar ik hoor hier en daar dat gemiddeld een percentage van 10% afzegt.
Ok, dan ziet het ernaar uit dat we een probleem hebben... Zoals de gastenlijsten nu zijn (misschien komen er nog bij ;-) ), zou er zeker 1/5, liefst 1/4 moeten afzeggen. Dat halen we dus niet...*stress stress*
Receptie( te veel afzeggingen naar mijn zin): 30%Avondfeest (te weinig afzeggingen, ik hoopte op minder volk): 10%De zaal had ons zelf gezegd dat je voor avondfeest op ongeveer 10% afzeggingen moet rekenen. Die 10% hoor je wel vaker als leidraad.Tuurlijk ligt dat persentage hoger als je jan en alleman uitnodigt en niet echt selectief bent.
in onze feestzaal zeiden ze dat we voor de receptie 30% afvallers mogen rekenenen voor het avondfeest, zo'n 10%groetjes