Terug naar overzicht
Wij wilden graag trouwen in deze zaal, maar wij wilden begin oktober trouwen, en op zaterdag hadden ze enkel nog plaats vanaf december. Voor ons dus een andere locatie. We zijn er wel al naar een feest geweest en het eten was heel lekker en de locatie is gewoon fantastisch.Veel succes.groetjes
Hoi Sharon,Wij namen momenteel een optie op Klokhof en moeten dit weekend een beslissing nemen. Wij informeerden eveneens bij Ten boogaerde maar ik vind alvast dat Klokhof een ander concept, op vlak interieur, aanbiedt dan boogaerde. Het heeft iets hippers. Ik was alvast meer weg van Klokhof dan boogaerde. Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties op het forum, dus ik sluit me volledig aan bij jouw vraag!GroetjesStefanie
wij trouwen nu vrijdag in't klokhof! ik kijk er super naar uit. we zijn tot nu toe tevreden over de samenwerking met de zaal. ze stellen zich flexibel op. ik vind wel dat de baas wat stug overkomt, ik denk dat dit in zijn karakter ligt. niemand kan ontkennen dat de zaal prachtig is. ze steken er voor mij enorm bovenuit ivgl met andere (klassieke) zalen! het eten schijnt ook goed te zijn, de prijs ligt wel een stukje hoger. wij kozen voor de all-in formule van € 88/persoon. het is veel, maar alles zit er ook in.. geen financiële kater dus na de trouw. de suite kregen we ook gratis + voor alle genodigden gratis taxivervoer (taxi gilbert) binnen een straal van 15 km. er zijn veel gasten die daar beroep op doen (heen en terug). voor ons dus plezant dat er niet veel bob's zijn!groetjes!!
Was overlaatst op een trouwfeest in Ten Boogaerde:Bediening redelijk, maar veel te stijfEten was lekker, maar niet overdreven veelDessertbuffet was slecht => iedereen klaagde erover.Heb zo'n 10 soorten geproefd en niets lekker.
Hallo Wij zijn gisteren gaan kijken naar Klokhof, en de zaal is idd prachtig. Ik weet niet of jullie met volgende ervaring hebben: - zouden graag zelf de wijn meedoen (en dan ook kurkrecht betalen). Zou dit mogelijk zijn. - Champagne kun je wel veranderen heb ik gezien.
Hoi Celine, ik ben uiteindelijk getrouwd in zaal klokhof en was SUPER!Van die wijn weet ik dat niet maar hun wijn was zeeeer lekker. Goooh, kon ik maar opnieuw trouwen, maar dan wel met dezelfde man natuurlijk! :)Ondertussen zijn wij een stap verder en hebben we al een babytje van exact 2 maanden oud vandaag! Veel genot met de voorbereidingen.