Terug naar overzicht
Ik ben zelf gaan zien voor schoenen van Rainbow en ze kosten tussen de 120 en de 139 euro en om ze te laten kleuren nog eens 35 euro.
Normaal gezien staan er wel prijzen op de iste hoor, en nu is het voordelig: de pond staat heel laag!Hier in Belgie betaal je rond de 120eur.
Hey Cynthia,Mijn schoenen het model Scarlett van Rainbow en ik heb ze 137euro betaald. Misschien net het goedkoop maar inderdaad het feit dat je ze nadien kan laten kleuren is een voordeel. Zo zien de mensen niet onmiddellijk dat je een trouwschoen aan hebt.Een goed adres voor trouwschoenen: www.bruidsschoenen.nl De winkel is in Breda, maar ze nemen echt te tijd voor je met een tasje koffie!Een tip: neem een foto mee of een stukje stof van je kleed. groeten,Wendy16 mei
mijn ma heeft er vorige week ook gekocht, 120 euro voor de schoenen ... maar hier wel 50 euro om te kleuren,ik zie dat nathalie maar 35 euro noemt voor het kleuren, ... waar zit het verschil dan? wij hebben ze gekocht bij gabrielli in roeselare
De mijne kostten 120 euro. Dit weekend ben ik ze gaan terughalen want ik had ze na den trouw laten kleuren in het zwart zo kan ik ze nog eens aandoen. Moet wel zeggen dat het supermooigedaan is... Ik dacht dat het 36 euro was om nieuw te laten kleuren en 50 euro als je ze al eens gedragen had (of anders is het serieus opgeslagen het laatste jaar... en is het nu 50 euro altijd...)