Terug naar overzicht
hey, vond dat eigenlijk ook. maar heb toch gekozen om bjorn zijn nummer er ook bij te zetten. idd om zulke belachelijke zaken te vermijden, zoals mensen die het beter weten en in hun gat gebeten zijn. ook voor bjorn zijn collega's is het wel makkelijker.groetjes ellen
Wij hadden een gezamelijk emailadres aangemaakt, en alleen mijn gsm nummer erop gezet.Heb toch geen reacties erop gehad.mijn man zijn collega's hebben via hem verwittigd, maar meestal via email, die mijn man dan doorstuurde naar ons adres
Bij ons staat er een gemeenschappelijk emailadres op en mijn gsmnummer, omdat het makkelijker is om alle bevestigingen bij te houden.
Bij ons ook enkel mijn GSM nummer. Maar dit zijn ze al gewoon. Dit is de GSM die we het meeste gebruiken. Ook wil ik het graag zelf bijhouden, mijn verloofde is soms een kluns in zulke zaken. groetjes, Carolina
Niet mee inzitten, één telefoonnummer is meer dan genoeg. En het is toch niet zo erg om te bellen naar iemand die je niet zo goed kent? Ze doen het dan toch voor je verloofde...Groetjes en succes!Rebecca27/06/09
Waar jij mee inzit? Ik ben helemaal zo medevoelend niet.Ergens begrijp ik je wel, maar je kan echt niet voor iedereen goed doen. Ik denk niet dat mensen daar over gaan vallen. Zelf heb ik er nog nooit bij nagedacht.Wij hadden ook maar 1 telefoonnummer vermeld. Zelf bel ik niet graag, dus ik wilde geen telefoontjes krijgen.
Bij ons stond er mijn gsm-nummer op en mijn toekomstige zijn mail-adres. Ik heb telefoontjes gekregen van mensen die ik niet echt kende, en hij mailtjes van mensen die hij ook niet kenden. Dus volgens mij neemt niemand aanstoot aan wiens nummer er op de uitnodigingen staat hoor! (Ik heb daar eerlijk gezegd zelfs niet over nagedacht...)Het is hier trouwens al gezegd, je kan niet voor iedereen goed doen! En het is en blijft tenslotte JULLIE uitnodiging en JULLIE dag. Nog veel succes,Ann(21-02-09)
Bij ons is het zo:Graag een seintje vóór 28 februari 2009, of u al dan niet aanwezig zal zijn.Laila: gsmnr Bart: gsmnrmailadres dat we speciaal daarvoor hebben aangemaaktgroetjes