Terug naar overzicht
hallo, Verkopen ze geen lingerie waar je u kleed gekocht hebt. Bij mij wel, nog een chance want ik zou nooit de gepaaste BH gevonden hebben. Als het een speciale moet zijn dan denk ik dat je best naar een bruidswinkel gaat waar ze ook lingerie verkopen voor een bh te kopen
Hey!Gewoon in Inno, bij Lingerie, Marie-Jo.Ik heb een van princess tam tam, wit zonder bandjes...Marieke18/04/2009
Zoek gewoon goedpassende en comfortable lingerie in winkels waar je die anders koopt.Bruidslingerie is mooi, maar duur!En lingerie moet niet mooi zijn, maar vooral heel goed zitten (en blijven zitten)!!!Als jij heel mooie bruidlingerie vindt, die aan die voorwaarden voldoet, kan je die nemen.Maar best hou je speciallekes voor op je huwelijksnacht (setje wisselen) of huwelijksreis.Ik heb mijn BH in Inno gekocht, van Triumpf. (hoe schrijf je dat?) Ik had een heel eenvoudige zwarte BH, die je strapless of met bandjes kon dragen. Ik droeg hem met doorschijnende bandjes, strapless gaat niet met mijn cup en vorm.En mijn onderbroek ook van Triumpf in een Triumpf winkel. Dat was een eenvoudige zwarte string.