Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

auto

1-2-2009 20:21:01
hallo,

Wij trouwen op 19 september en zijn nog op zoek naar een leuke auto om mee nr de kerk, stadhuis te rijden.We willen auto ook graag bij de fotoreportage erbij. Weet iemand een adresje waar je tegen een schappelijke prijs een auto voor een dag kan huren? Wij zijn van regio Gent.
Of ken je iemand met een leuke auto die er graag een centje mee bijverdient door een dagje te rijden.
laat gerust weten, alle tips welkom

groetjes,

Sandra

Sandra
26-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 768

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik2-2-2009 12:16:10

Dag Sandra,

Wij hebben onlangs ons vervoer gevonden via www.flat4free.be , dit is een forum voor volkswagenliefhebbers. Er is zelfs een apart onderwerp voor huwelijken. Hier kan je personen terugvinden die voor jou willen rijden met hun oldtimer busje, kever,..

Veel succes nog met de zoektocht!

groetjes,
Windy
19/09/2009

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 5:47:32

Wij hebben bij kever rent een vw gehuurd,www.kever-rent.be , dat is ook een club dat dit doet, mooie foto´s en voor een gesloten kever buiten regio antwerpen is het 135€.
Van de service kan ik nog niets zeggen want we trouwen pas binnen 6 weken.
groetjes

Marie-Thérèse

Meld misbruik4-2-2009 22:10:11

Ceremoniewagens erwin vinden wij een echte aanrader. Zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding en komt alle afspraken na. Heeft een groot aanbod.
Veel succes.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...