Terug naar overzicht
Hey Tamara,Wij hebben onze viering met UVV op 13 maart.Als je bij hen langsgaat kan je zeker voorbeeldboekjes inkijken, en daar kan je dan teksten uitkiezen als je dat wil.Ik wens jullie veel succes met alle voorbereidingen.
Dit zijn onze geloften die we zelf gaan brengen en onze ringen geven:Kris, Ik wil je vrouw zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij, die het woord ‘liefde’ voor mij een bijzondere betekenis geeft. Je zachtaardigheid en kalmte zorgen ervoor dat ik altijd bij jou tot rust kan komen. Ik hou van het spontane in jou, als je weer een keer onverwacht grappig uit de hoek komt. Ook bewonder ik je relativeringsvermogen en luisterbereidheid: dingen die mij onoverkomelijk en groots lijken, kan jij kneden tot kleine en makkelijk trotseerbare dingen. Omdat jouw liefde me zo gelukkig maakt wil ik je vrouw worden. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van onze leven!Valerie,Ik wil je man zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou.Jij bent het ‘vuur’ in mijn leven. Met je warme blik, je lieve zorgen en je liefdevolle attenties ontvang je me steeds voor een warme thuiskomst. Door je onuitputtelijke creativiteit en opgewektheid maak je mijn dagen kleurvoller. Met je sterk doorzettingsvermogen laat je ons verder komen, zodat we meer bereiken.Je staat steeds klaar voor mij als ik het iets moeilijker of drukker heb. Je geeft me ook de ruimte om mezelf te zijn, om dingen te doen die ikzelf graag doe. Valerie, jij bent diegene waar ik van hou, op alle mogelijke manieren. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van onze leven!