Terug naar overzicht
Hey Cynthia,Je kan altijd als eens op google zoeken naar bruidsboeketten. Zo heb ik dat van mij ook gevonden. www.fleurien.be Ik ga het wel in een winkel in mijn gemeente laten maken. Ik ga zaterdag een prijs vragen. Daar kan ik je nog niet mee helpen.groeten,Wendy 16 mei
Mijn boeket werd gemaakt bij Van Yutsel te Kontich. Het was héél mooi!!prijs: ong. 85-90 euro. Maar het was zijn geld waard!Groetjes,Patsy
Hoi Cynthia,Je kan volgens mij naar eender welke bloemist gaan... De onze had een boek waaruit je kon kiezen om een idee op te doen. Van daaruit zijn we dan vertrokken om zelf iets samen te stellen. Mijn boeket zal 75 euro kosten wat een ietsje meer is dan normaal omdat ik een week na valentijn trouw en de bloemen dan duurder zijn.Nog veel succes!Ann(21-02-09)
hey iedereen,Bedankt voor de tips. K heb trouwens gezien dat er net voor mij dat iemand anders dat ook nagevraagd had. K had het niet gezien.
ik laat de mijne maken, & ontwerpen want ik zelf weet wel wat ik graag zie maar verder stopt mijn kennis van bloemen...Zij heeft schitterende voorbeelden,eigen zaak en als ik naar alles kijk weet ik niet meer wat ik moet kiezen...komt van ruth de cooman in st martens latem maar heeft ook een zaak i kortrijk geloof ik.
ik heb de mijne laten maken door een ervaren bloemiste.en heb maar 55 euro betaald, wat reuze meevalt.ze is van mechelen afkomstig.haar emailadres: bloemdeco@hotmail.com