Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn dit ook van plan. We zijn vorige week eens bij hem langsgegaan en het zag er allemaal wel okay uit. Is een man met passie voor zijn auto's (hij heeft ze zelf allemaal gerestaureerd).Groetjes,Marijke21/08/2009
wij hebben rent a classic uitgekozen voor ons vervoer op 11/07/2009: wij hebben een witte kever gekozen en 2 VW busjes, alles ziet er heel verzorgd uit en de eigenaar zelf is een hele vriendelijke persoon. Ik denk wel dat we een goede keuze gemaakt hebben.
heywij trouwen 4 juli. zelf hebben we gekozen voor een kever en een samba busje (bordeaux). tlijkt een zeer gemoedelijk man, zeer warme stem en behulpzaam zowel via mail als telefoon. alles is in kannen en kruiken, maar heeft ons zelf aangeraden zelf eens naar de wagens te komen kijken. zodus, binnenkort gaan we dat dan ook doen. groetjes
Wij trouwen op 19/09 en hebben een VW sambabusje gekozen. Ik heb nog geen persoonlijk contact gehad maar ik heb er een goed gevoel bij! Denk dat hij ook veel ervaring heeft met trouwers. En wat is er nu origineler dan zo n geweldig sambabusje?? ;-)
Hallo, Wij overwegen dit ook. Hebben jullie een idee van de prijs.