Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

1-2-2009 23:13:14
Hoi iedereen, heeft er iemand ideeën voor de bedankingen aan de genodigden? We willen de bedankingen op het feest zelf geven en dus geen foto of dergelijke achteraf sturen. Hopelijk hebben jullie meer inspiratie dan ik op dit moment ... Alvast bedankt.
Groetjes
Natasja

Natasja
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1156

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik2-2-2009 9:18:57

een roos
een klein flesje drank (jenever/limoncello ofzo)
een zelfgemaakte cd met de nummers erop die jullie die dag hebben laten spelen of jullie lievelingsnummers
suikerboontjes
misschien heeft jullie trouwfeest een bepaald thema en kunnen jullie hierrond werken?
Op deze website staan ook een aantal leuke dingen die nogal meevallen qua prijs: http://www.huwelijksbedankjes.nl/trouwbedankjes/
Veel succes ermee!

s
1-6-2007
 Meld misbruik2-2-2009 11:24:44

Zoek eens met de zoekfunctie boven aan deze site.
Jouw vraag is de afgelopen weken al een paar keer gepasseerd. Kan misschien in voorgaande topics ideetjes opdoen.

s
1-6-2007
 Meld misbruik2-2-2009 13:29:24

Paar uur voor jouw postje is de vraag nog gesteld:
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1746...

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik4-2-2009 14:36:36

Ik denk dat je met een zelfgemaakte cd moet oppassen voor sabam

Inge
25-4-2009
 Meld misbruik4-2-2009 16:55:53

hey,

ik weet niet van waar je bent maar wij hebben bedankjes gevonden bij een winkel in Lummen, de kaarskensprocessie...
Wij hebben daar 2 flesjes schuimwijn met aangepast etiket (geen foto) en 2 glazen gekozen en komen daarbij uit op 5euro per persoon...(wij trouwen nu wel intiem dus bij ons was dat budget wel wat groter)

Marie

Meld misbruik10-2-2009 11:57:11

Hallo,
Ik gaveer vb champagne of andere glazen met een bedanking of jullie namen erop die kan je meegeven inlichtingen kan je altijd vagen via mijn e-mail:marie_4562@msn.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...