Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasthof Ter Venne: een aanrader!

2-2-2009 0:49:37
Hoi iedereen,
Gisteren zijn we de laatste details gaan bespreken over ons avondfeest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met een bang hartje naar onze feestzaal ben gegaan. Ik heb hier al het één en ander gelezen en dat is niet altijd geruststellend...
Wij hebben gekozen voor Gasthof Ter Venne in Langdorp en ik ben erg blij! We krijgen ons feest aan de prijzen van 2008 (wat 3 euro per persoon scheelt!)en de dj krijgt zijn eten en drinken gratis! We hebben op alles een erg duidelijk antwoord gekregen en al onze wensen worden zonder problemen vervuld... De zaal en wij zijn er helemaal klaar voor! Nu nog 19 dagen geduld hebben...

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Ann
21-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 661

luc
15-11-2014
 Meld misbruik2-2-2009 9:53:33

ik hoop voor jou dat het goed afloopt?

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-2-2009 10:29:23

Hey

Ik had ook een bang hartje voor onze feestzaal in de Residentie aangezien ik hier al veel gelezen heb dat er te weinig eten geserveerd werd. Wij hebben hen echter geconfronteerd met deze commentaar en ze hebben ons verzekerd dat ze dat zullen verbeteren. Dus je kan idd beter eens goed gaan praten met de feestzaal ipv zwijgen en hopen dat het allemaal goed komt!

Ik wens jullie een prettige feest en een prachtig huwelijk!

Groetjes, Laura

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik2-2-2009 13:38:15

Ik bedoelde eigenlijk niet dat ik al iets slecht gelezen had over onze zaal... maar gewoon in't algemeen... Prijzen die plots veranderen, dj's die een diner verwachten,... Daarom dat ik die dingen eens heb nagevraagd in onze zaal. Het is beter dat je daar vooraf eens over praat, dan achter voor voldongen feiten te staan he!

Ann

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik2-2-2009 16:42:16

Fijn om te horen, zeker omdat wij ons feest daar ook houden in augustus!
Laat zeker weten hoe het gegaan is!

Veel succes op jullie trouwdag!

Groetjes,
Natalie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...