Terug naar overzicht
er zijn tegenwoordig mooie juwelen bij c&a, vooral met pareltjes, ze zijn echt mooi
HeyIk heb de mijne besteld bij dorienfrutsels, dat is een nederlandse site. Je kunt een ketting kiezen of zelf een ontwerpen. Daarna stuurt Dorien ze op via de post (dit kost jou niks, ook niet naar België). Ben je niet tevreden, dan stuur je ketting etc gewoon terug (dat kost je wel 3 euro)
http://www.desir.nl/ Heb hier al wat besteld, netjes geleverd enzo, alles in orde. groetjes, Carolina
kijk eens op www.beadbeauties.nl ik heb de mijne daar laten maken, ze komen een van de dagen bij me aan, heb de fotos al gezien, ze zien er prachtig uit, 'kverlang al...groetjes, vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
hey,ik heb de mijne gevonden bij veritas en helemaal niet duur.groetjes Daisy25/09/09
Je kan mss is gaan kijken bij Twice as Nice, hebben ze leuke spulletjes tegen redelijke prijzen...Veel succes!
je kan ook eens gaan kijken bij venizi. www.venizi.be
www.beadbeauties.nl is zeker een aanrader! Ik liet er vorig jaar mijn juwelen maken, volledig naar wens en goedkoop!Groetjes Evy185 dagen getrouwd
als je echte parels wilt, is het parelwinkeltje in Hasselt misschien wel leuk.Ze hebben er echte parels, en veel keuze, en vind je je keuze er niet, dan wordt er wat voor jou op maat gemaakt.Het is niet heel goedkoop, maar je hebt wel echte parels, die je daarna nog gerust kunt verder dragen.