Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderen op avondfeest

2-2-2009 11:13:19
hey iedereen,

wat doen jullie met de kindjes van familieleden tijdens het avondfeest? laten jullie die aanwezig zijn daar of zijn er mensen die geen kinderen toelaten op het huwelijksfeest?

groetjes,
Valérie

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 550

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:16:30

Wil niet verkeerd overkomen, maar bij ons GEEN kinderen.
Denk niet dat die kinderen daar iets aan hebben om een ganse avond aan tafel te moeten zitten en de ouders hebben er dan ook weinig of niets aan.
De meesten weten dit al en waren zelf ook niet van plan om hun kinderen mee te nemen, dus dt is al "opgelost".
Uiteraard moeten jullie zelf beslissen.
Als jullie graag kids op jullie feest hebben, waarom niet en omgekeerd ook.

Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik2-2-2009 11:22:41

Bij ons waren kinderen op avondfeest niet uitgenodigd.
Voor de receptie waren ze ook niet uitgenodigd, maar mocht het wel.
Er was uiteindelijk één baby van 1 maand aanwezig. Ik had wel graag gehad dat die ouders dat hadden gevraagd, maar als ze daar plots staan met hun kleintje stuur je die niet weg, he. Kindje kreeg borstvoeding, dus ik kon het wel begrijpen dat ze die meenamen, maar dat hadden ze me toch wel vooraf mogen zeggen.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:23:53

Wij vragen ook geen kindjes, tieners wel zoals mijn neven en nichtje. De enigste kindjes die aanwezig zullen zijn, zijn onze bruidsmeisjes, de kindjes van mijn toekomstige schoonzus. Maar zij kunnen in onze hotelkamer gaan slapen tot wanneer de ouders naar huis gaan.

Groetjes, Laura

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:24:28

Bij ons worden de kinderen ook niet uigenodigd. Zelfs de neven en nichten jonger dan 16 jaar worden niet uitgenodigd. Dit wordt ons niet kwalijk genomen.
Succes!

Rebecca
27/06/09

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:30:25

Wij vragen de kindjes niet specifiek, maar we weigeren ze ook niet. Als de ouders geen babysit vinden zijn ze zeker en vast welkom. Onze feestzaal biedt een kindermenu aan met een speeltje. Er zullen zeker 2 kindjes aanwezig zijn van 5 en 7, onze bruidskindjes en die kijken er enorm naar uit!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:31:51

Bij ons ook liefst niet. Enkel 1 van bijna 14 jaar. (Hanne, dochter van mijn schoonzus) Allé als ze komt tenminste. De kinderen van mijn zus zijn 1,9 jaar en 5 maand. Die zijn gewoon te jong.
Er zijn er nog wel nichten van mijn verloofde die gevraagd hebben mag die van ons ook niet komen om Hanne gezelschap te houden. Maar sorry nee, waar stopt het dan. Nichten en neven zijn uitgenodigd maar verder niet meer. Ze hebben een gigantische familie, als die kinderen allemaal gaan meekomen... Hanne wijgeren gaat niet lukken, mijn schoonmoeder betaald mee en dat is haar enigste kleinkind... Ge kent de cirque hé.

groetjes, Carolina

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik2-2-2009 11:32:56

tja, wij wilden eerst geen kinderen op ons feest maar bij ons heeft mijn getuige haar kindjes van 6 en 9 al zelf uitgenodigd :-s
kunnen daar niet echt omheen, maar vind dat vervelend want is eigenlijk een groot mensen feest. er zullen geen speelkameraadjes zijn voor hen maar wil hen ook niet kwesten. ze kijken er blijkbaar alle twee al naar uit om te dansen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-2-2009 13:06:16

Bij ons worden de kinderen ook uitgenodigd niet uitgenodigd. Bij ons is de leeftijdsgrens vanaf 16 jaar. Je moet ergens een grens trekken...

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik2-2-2009 13:08:24

Valérie... Jouw getuige heeft dat toch niet te beslissen, ze zou toch wel beter moeten weten en dat eerst moeten vragen aan jou... Want meestal is het niet gebruikelijk dat kindjes naar een avondfeest komen...

Groetjes,

Rebecca

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik2-2-2009 13:56:15

Hoi Valérie,

Bij ons komen onze 2 kinderen (7 en 14)en de kinderen van mijn toekomstige zijn zus (9, 11, en 13). Deze 5 zijn trouwens ook onze bruidskinderen.
Ik begrijp je probleem heel goed... Bij ons komt een koppel niet omdat ze hun kinderen niet mogen meebrengen. Maar ik vind dat wanneer 1 koppel hun kinderen mag meebrengen, dat voor iedereen moet worden toelaten! Dus als ze beledigd zijn door onze weigering, blijven ze maar weg! Bij een getuige ligt dat natuurlijk anders, maar ik zou toch eens met haar praten en zeggen dat het niet de bedoeling was dat ze de kinderen meebrengt.
Nog veel succes!

Ann
(21-02-09)

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik2-2-2009 14:05:38

Hey!

Bij ons ligt de minimum-leeftijdsgrens voor het avondfeest op 15.

Zelf hebben we 3 kids (tegen dan 9, 8 en bijna 6) en zij zullen net als de kindjes van onze broers en zussen en de kleintjes van onze getuigen aanwezig zijn op de receptie maar gaan dan naar een oppas.

Onze kids hebben elk een aantal vriendjes mogen vragen voor de receptie en ze zullen bij hun beste vriendjes gaan logeren. Zo is het alsnog een feest voor hun en zullen ze er ook niets van maken om te moeten vertrekken.

We hebben echter ook nog m'n toekomstige zijn stiefbroertje die dan 13 zal zijn en die MOET er bij kunnen zijn (volgens zijn moeder). Alleen denken wij daar dus anders over en dit zal nog wel voor vonken zorgen vrees ik. Enfin, wij blijven bij ons standpunt, vanaf 15 jaar en niet anders.

Grts
Natalie

An
1-7-2010
 Meld misbruik2-2-2009 14:48:21

Hoi Valérie!
Bij ons zullen alleen onze kindjes en de kinderen van broers en zussen aanwezig zijn. Samen zijn dat er 6, dus ze kunnen samen spelen (ze hebben ong. allemaal dezelfde leeftijd). Er wordt voor hen een aparte kindertafel opgesteld, waar er kleurtjes en kleine speeltjes op te vinden zijn. Ze krijgen ook een kindermenu. Ze kijken er alvast naar uit!!

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik2-2-2009 15:03:23

Wij hebben zelf een dochtertje van 6 en mijn schoonzus heeft er eentje van 6 en mijn schoonbroer heeft er 3 ongeveer dezelfde leeftijd en die mogen allemaal komen. Wij hebben zelfs een paar klasgenootjes gevraagd van onze dochter en die blijven ook op het avondfeest. We hebben wel gekeken naar een zaal waar een speeltuin is en er wordt een speciaal hoekje voorzien waar ze kunnen spelen met allerlei spelletjes.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-2-2009 15:36:58

ik kan echt niet begrijpen dat mensen hun eigen kinderen niet op het feest willen.. ale, mijn gedacht.

Mijn zoontje zich zien amuseren was voor mij het leukste van mijn dag!

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik2-2-2009 17:20:07

Valérie,

Ik heb 3 kids (12,8 en 4jaar). Samen met 4 andere bruidskinderen mogen ze allemaal blijven op het feest. Ook enkel familie leden brengen hun kids mee, het is ook "hun" feest.
Ik kan onmogelijk iedereen vragen want bijna al mijn vrienden hebben kids. In totaal schat ik dat er 12 kinderen zullen zijn, er wordt een springkasteel voorzien en ze kunnen spelen en slapen in een grote veranda aan de zaal.
Het was moeilijk om een streep te trekken dus ik heb het als volgt gedaan, familie mogen kids mee brengen mijn kids mogen elk 1 vriendje vragen op het avondfeest. Zo was de knoop doorgehakt.

Ik wil mijn kinderen bij mijn feest betrekken, het wordt leuk voor iedereen!

Valerie
2mei09

SOFIE

Meld misbruik2-2-2009 19:01:24

Onze kindjes (5,5 en 8jaar) zullen ook sowieso op ons feest aanwezig blijven. Zo zijn er ook nog enkele neefjes, nichtjes en vriendjes die ook zullen blijven.
Alle kindjes kennen elkaar en dat maakt het voor hen nog zo leuk!!

Er zullen ongeveer een 10-tal kindjes zijn. Wij gaan een grote tafel nemen om alle kindjes samen aan tafel te zetten + ook een speelhoekje voorzien.

heidi

Meld misbruik2-2-2009 19:02:59

bij ons komen ook geen kindjes, en ook onze eigen kindjes van 3,5jaar en 2 jaar niet, we hebben er bewust zo voor gekozen zodat ook wij nog van ons feest kunnen genieten, mijn 2zoontjes zijn nogal druktemakers en als ze hun slaap niet hebben een ramp om bij je te hebben, en er is maar 1dat ze kan troosten, je raad het al, de mama, neen, ik wil kunnen genieten van mijn dag. Maar dat moet je voor jezelf uitmaken.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik2-2-2009 19:18:04

hallo,

we hebben zelf geen kinderen.
maar bij ons zijn ook geen kinderen welkom op ons avondfeest.
ook liefst niet tijdens de ceremonie.
ter uitzondering zijn op de ceremonie en op de receptie mijn 2 vroegere buurjongens (10 en 8 uitgenodigd). nadien komt hun opa die halen en gaan ze daar slapen.

ik wil gewoon geen gejank, en druk gedoe op die dag.
de mensen die mij echt kennen weten dit en hebben reeds gezegd dat ze hun kinderen niet meebrengen.

heb wel schrik voor een jeugdvriendin van mij, die heeft 3 kinderen en hopelijk neemt ze die niet mee. ga het nog eens voorzichtig aanbrengen.

groetjes ellen

eef

Meld misbruik2-2-2009 19:45:46

Tja, veel verschillende meningen... maar als zelfs de kindjes op de ceremonie niet welkom zijn: het is duidelijk dat jullie geen kinderen hebben en er waarschijnlijk ook nooit moeten hebben. Bij ons zijn alle kindjes welkom op de receptie die een echt kinderfeest is ook. Op avondfeest zijn alleen de eigen kindjes en neefjes nog eventjes aanwezig. Voor alle kindjes is er slaapplaats en animatie voorzien tot 's anderdaags 12 uur.
Maw: onze feestdag mag er ook één van de kinderen zijn.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik2-2-2009 21:19:26

Ons zoontje van 2 was ons bruidskindje en vanzelfsprekend was hij aanwezig, zelfs tot na middernacht! Verder was er nog een nichtje en neefje (10 en 12) van mijn ventje. Zij zijn na middernacht met ons zoontje naar hun thuis gegaan en hebben op hem gebabysit. Bij ons waren alle kindjes welkom op receptie, de kinderen van naaste familie ook op het avondfeest. 't Is tenslotte feest voor iedereen! Ik zou het mezelf nooit vergeven om m'n eigen kind te 'weigeren' op m'n eigen huwelijk!

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik2-2-2009 23:18:40

Het wordt hier weer een welles-nietes topic. :-)
Ik vind eerlijk gezegd dat de sommige mensen er rare ideeën op nahouden...
Wij hebben ook geen kinderen van vrienden en zo uitgenodigd... Gewoon omdat ik vind dat als je er eentje laat meekomen, je ze allemaal moet laten meekomen. En dat zijn er al vlug 50, schat ik!
Wanneer je zelf echt kleine kindjes hebt, kan ik ook begrijpen dat je ze niet meebrengt. Maar om nu je eigen "grote" kinderen, je broer, je nichtjes enz... te weren, vind ik echt verregaand. Ik las hier ergens dat een stiefbroer van de bruidegom niet mag meekomen omdat hij "nog maar" 13 is!
Jeezes!!! Je eigen broer!!! Vergeet niet dat trouwen maar 1 dag duurt, om daar nu de relatie met je familie voor op het spel te zetten... ik weet niet hoor!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik4-2-2009 22:44:12

Bij ons ook geen kinderen op het avondfeest. Op de uitnodigingen schrijven we ook gewoon Dhr & mevr. en enkel de kindjes van mijn schoonbroer worden voor de receptie expliciet meegevraagd. Wij hebben wel niet zo veel kleine kindjes in de familie en van vrienden zijn ze gewoon niet mee gevraagd. We zullen wel zien bij de bevestigingen zeker of dat effectief problemen gaat geven?

Groetjes,

Amaryllis
07-08-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...