Terug naar overzicht
hahaha, weer iets dat we gemeen hebben... wij gaan ook naar de Malediven waarschijnlijk :-) wie weet hetzelfde hotel.Tegen ons heeft die van het reisbureau gezegd dat het inderdaad regenseizoen is, maar dat het meer gaat om een goeie tropische bui en nadien weer lekker zon en dat alles bij een gemiddelde van 30 graden... Dus van die regen heb ik niet echt schrik, bezie het maar als een verfrissing dan...Groetjes,Ans
hey debby,jawel, ook wij hebben hiernaar geinformeerd om op reis te gaan. hetgene wat we overal hoorden echter is dat als je op de maledieven gaat wandelen, je na een half uur heel je atol hebt gezien. qua cultuur is er dus niets te zien en je zit eigenlijk gekluisterd aan je atolletje. tenzij je echt alleen maar zon, zee, strand wil is dit niet zo ideaal. wij hebben toen ons idee op zanzibar gezet maar weerom zelfde verhaal. curacao was dan weer gewoon holland en wij zijn uitgestrand bij mexico. mooie stranden en veel bezienswaardigheden zoals de tempels, zwemmen met dolfijnen,...overal raden ze bali aan maar dat is vetrekken in parijs en overstappen in kuala lumpur en dat zag ik niet zitten.ik hoop dat ik je wat geholpen heb,groetjes,Valérie 8-8-09
wij hadden ook de malidiven in gedachten, maar dit werd ons afgeraden als je toch een beetje een doevakantie wilt (geen hele dag aan het zwembad of de zee liggen), wij gaan nu naar Taïland, veel bezienswaardigheden en veel dingen te doen (olifantenbad, vlottentocht,...), niet dat wij alleen maar tempels gaan bezoeken, maar we willen toch iets zien.16 Mei 2009
Hey Ik ben al 2x naar de Malediven geweest (in july) en het is er gewoon zalig! Ik zou er elk jaar terug naartoe gaan. Ik doe wel aan diepzeeduiken en de Malediven zijn hiervoor super! Groetjes Ellen
Hey Debbie,Da's te doen hoor qua regenseizoen, maar weet wel dat daar niks te doen is hé, je hebt daar mooie luxe resorts, prachtige hotels met kamers op paalwoningen, zodat je wakker wordt met zicht op zee en direct van je terras int water kan springen, maar voor de rest...niks. Wel mooi combineerbaar met Sri Lanka.Een paradijselijke bestemming, maar bespreek even goed samen wat je juist wil doen op honeymoon.Groetjes & Succes!Je mag altijd mailen als je info wil hé!Cindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
regenseizoen wil echt wel zeggen: REGENlaat je vooral niks anders wijs maken! Ik heb dit aan diverse bewoners gevraagd in vb bali en maleisieen ze zeggen allemaal dat het echt hard regentzelf ben ik in thailand geweest in het regenseizoen... echt niet prettig!
@Ans:Welk hotel hebben jullie?groetjes,Debby8-8-2009
De knoop is nog niet 100% doorgehakt want we willen nog wat offertes vergelijken van de verschillende touroperators.Wij doen de combinatie Sri Lanka/Malediven en in de meeste offertes zetten ze het MEERU hotel.Anders geef ik je mijn mail, vermits we dan toch zoveel gemeen hebben is het misschien leuk om te mailen, als je wil uiteraard.ans.peterse@aclvb.beGrtzAns
Hey,Heb je ondertussen al iets beslist? Ik ben nu mijn huwelijksreis aan het voorebereiden, toruw in juli en overweeg ook de Malediven. Ben benieuwd wat het bij jou geworden is...
De knoop is doorgehakt en is dus de malediven geworden!!!Vertrekken 14 augustus en zijn terug 22 augustus!!Gaan naar het Meeru hotel!@Magali: ik zou zeggen veel vergelijken van prijzen ook in Nederland!! ;-)groetjes,Debby8-8-2009