Terug naar overzicht
Mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen en ik slaap in ons eigen huis. 's Morgens komt hij me bij ons huis afhalen. Hij zal daar naartoe rijden in de auto van zijn broer (die ook getuige is). Dus in die auto zitten mijn schoonouders, mijn aanstaande en de getuige. Dat zal rond 10u zijn. Om kwart voor 10 komen mijn ouders en mijn getuige met de auto van mijn ouders. Als we naar het stadhuis vertrekken, zal dat met de huifkar zijn. We konden ook opteren om de huifkar al die mensen te laten oppikken, maar dan moeten we al betalen vanaf het moment dat ze de eerste oppikken. Aangezien mijn schoonouders toch wel een 10-tal kilometers verder wonen, duurt dit wel even met de huifkar. Daarom hebben we voor bovenstaande oplossing gekozen.Na de kerk zet de huifkar ons terug af bij ons huis (is slechts 1,5 km verder). Naar de feestzaal rijden we met onze eigen auto. Afhankelijk van hoe moe we na het feest zullen zijn, rijden we zelf naar huis of met de taxi.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HalloWij hebben voor een bus gekozen en doen het als volgt.Om negen uur staat de bus aan de feestzaal en pikt iedereen op die in de suite loopt (ondertussen staat hun auto al aan de feestzaal voor 's avonds na het feest), inclusief mijn verloofde. Vervolgends komt de bus met de hele suite al op, naar mij thuis en rijden we dan naar de kerk en vervolgens terug naar de feestzaal. Wij wonen wel een dik halfuur van de feestzaal, maar vond dit het meest praktisch. Anders moet iedereen de avond voordien nog met zijn auto naar de feestzaal rijden en is dat een heel gedoe.Vele groeten