Terug naar overzicht
Hallo, Mag ik vragen waar jullie trouwen in het buitenland, mijn toekomstige en mezelf trouwen op 26 mei op het griekse eiland Kos.vanmassenhove@mobistarmail.beMisschien leuk om ervaringen uit te wisselen.
hoi naamgenootje.. ik zou gewoon eens bestellen.. valt het tegen, dan kan je het altijd terugsturen.. Voor otto moet je wel in nederland wonen.. leveren niet in belgie volgens mij. Vind wel dat ze een leuke nieuwe collectie hebben.groetjesEllen
Hallo,Ik dacht dat Otto ook in België levert, maar dat je dan telefonisch moet bestellen. Kun je in elk geval even navragen per telefoon.Heb er geen ervaring mee, maar als het niet te duur is kan je mss eens proberen.Groetjes
Bedankt voor de leuke reacties.Wij gaan trouwen in Las Vegas.Normaal hadden we allerlei andere ideëen eerst maar dit is vrij eenvoudig en je bent toch wettelijk getrouwd. Daarna gaan we op doorreis naar Hawaii.Veel plezier iedereen en geniet van jullie dagje!
Mooie kleedjes!
Ze leveren wel in belgië. Je kan zonder problemen online te bestellen.Site: www.otto.be (ipv nl achteraan)...