Terug naar overzicht
Hallo Carolien,Het duurste is ongetwijfeld met foto omdat ze daarvoor 2 keer moeten drukken : een keer voor de foto en een keer voor de tekst.Wij hebben gekozen voor een klassieke uitnodiging (op beige papier, met 'gescheurde' randen) omdat we dat het mooist en meest stijlvol vonden. Bonus was natuurlijk dat dat ook een van de goedkoopste was! Tenminste als je geen handgeschept papier neemt...Groetjes,Nathalie
Ik ken de prijzen niet zo echt, maar wij gaan waarschijnlijk met foto nemen. Onze fotograaf maakt gratis een kleine reportage en gaat ook onze uitnodigingen maken, ik denk dat het geen groot verschil zal zijn qua prijs dan. Uitnodigingen met foto's kunnen ook heel stijlvol zijn, je hebt zoveel keuze, en ikzelf vind het persoonlijker...groetjeswwww.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt, met een foto erbij. (een kaartje met foto opgeplakt)Dus je moet niet echt 'kiezen' he.
Wij hebben eveneens een uitnodiging met foto. Ik ben zeer tevreden van het resultaat. Het is wel geen foto met erachter een tekstje geprint, maar een volwaardige uitnodiging waarop de foto + ontwerp is gedrukt.Ik kan je altijd een voorbeeld doorsturen
wij maken onze uitnodigingen zelf, ik vind het zonde van het geld, de mensen smijten dit weg of nemen het mee in de wagen (omdat er de adressen opstaan), en dan blijft dat bij de meesten maanden in de auto liggen, neen, ik steek liever dat geld in iets anders, een blijvend en practich bedankje bv.
ik ben er geweest voor lingerie, ik had al 3weken een afspraak, toen ik er toekwam wisten ze van niets, dan lieten ze me duidelijk verstaan dat het ongelegen kwam, omdat ik zei dat ik van ver kwam heeft een andere verkoopster me geholpen, zij was zeer vriendelijk ook al kwam de andere verkoopster steeds zeggen dat er andere klanten aan het wachten waren en deze hadden wel een afspraak. conclusie, verkoopster zeer vriendelijk en heeft haar niet laten opjagen, die aan de balie zeer onvriendelijk.
Onze fotograaf (ArtXpo) doet vooraf een proefreportage. We gebruiken een foto uit die reportage voor onze uitnodiging. Onze fotograaf zal zelf de uitnodigingen maken. We hebben al wat voorbeelden van hem gezien en ze zijn prachtig en origineel en de prijs valt zeer goed mee.Succes ermee.Sonia
Bedankt voor de reacties!Adelheid, mijn e-mailadres is caroke85@hotmail.com. Het zou heel leuk zijn als je me een voorbeeldje kon doormailen.Dan heb ik toch een idee.xxx
Wij kiezen net voor een foto op de uitnodiging omdat iedereen kan zien dat wij trouwen, en niet iemand anders: er wordt nogal veel getrouwd in onze familie en vriendenkring, vandaar, maar dat kan je natuurlijk evengoed oplossen door je namen vooraan te zetten :-)
Wij gaan voor een klassieke uitnodiging. Zoiets als Nathalie hieronder. Ik vind dit wel chique ogen. Back to the roots... Voor foto's ben ik helemaal niet. Ik kan mezelf al niet op papier zien. Ik vind dit ook een té grote trend van het moment worden. Net als de kerstkaartjes van al die bengels, honden of zelfs konijnen met een kerstmuts op. Bij mij dient dit enkel om te zien wie een schoon kind heeft en wie niet. oei ben nu wel grof. Allé je beslist zelf hé.groetjes, Carolina