Terug naar overzicht
wij hebben een babyborrel in de lilse bergen gehad. Voor de prijs (12 euro) was het zeer okealleen de bediening liet te wensen over. De hapjes waren talrijk en oke. Niet bijzonder. Maar wat verwacht je voor die prijs he?Ik zou wel opletten in de zomer. Kan het wel eens ongezellig druk worden
Wij zouden graag in de winter trouwen, dus over de drukte in de Lilse Bergen zal wel geen probleem zijn vermoed ik. Enige twijfel is het eten!
Over de Lilse Bergen heb ik al klachten gehoord over het eten. In Hof ter Rielen zijn wij ook gaan zien maar die zaal was voor ons (180 man) te klein. Ik weet niet of je eventueel nen eigen traiteur mag kiezen? Maria Janssen uit Kasterlee is echt wel nen aanrader. (mijn broer zijn trouw gedaan) Was ook helemaal niet duur. Was wel in buffetvorm toen. Enkel de rode wijn was niet te drinken, liefst andere vragen dan. In Lichtaart heb je nog dat sporthotel.(kan niet op de naam komen) De Residentie denk ik dat het is. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Den Eyck in Kasterlee. We hebben lang getwijfeld over de Hezehoef in Olen. Maar het is den Eyck geworden omdat de ontvangst in een schoon schuur is. De prijzen waren toen vergelijkbaar. Den Eyck was toen een beetje goedkoper. Nu is de Hezehoef goedkoper omdat Den Eyck zijn prijzen serieus heeft opgeslagen. Ook mag je bij de Hezehoef nen chique Rolls Roys gebruiken (wel chauffeur betalen) of krijg je een hotel overnachting. Was ook wel een ferm heel ruime zaal. Enkel de ontvangsruimte vond ik wat oudbollig. Ik weet niet of ik spijt heb dat ik er toch niet voor gekozen heb, dat zal ik pas na de feest kunnen zeggen hé. groetjes, Carolina1/8/2009