Terug naar overzicht
ik heb nog 25 dagen te gaan!!nog n heleboel te doen!spannend!!nele
Hoi,Ik kan best geloven dat je al kriebels hebt.Ik heb er vandaag nog 94 op de teller staan. Om een uur of vier mag ik onze ringen gaan ophalen.Het gaat allemaal zo snel.Nog veel succes met de voorbereidingen he.Groetjesjoost-mandy.bruiloftsite.nl
jaja, wees gerust, snel zal het gaan. Bij ons staan er nog 116 op de teller, dus eens we die 100 gepasseerd zijn...Geniet van elk moment.Groetjes Caroline30/05/2009
wij nog 109 ... die ronden getallen doen je nog meer verlangen ... eens we onder de 100 gaan zal het serieuse aftellen beginnenspannend hé dat aftellen, mensen verklaren me soms een beetje zotjes als ik zo op de dag na zeg hoeveel daagjes er nog zijn tot dan ...meer zot zijn doet gelukkig geen zeer :)groetjes!www.everyoneweb.com/23mei2009
bij ons vanadaag nog 60. Ik kan je verzekeren, naarmate de datum nadert, krijg ik meer kriebels. Ik laatste weken vliegen echt voorbij, en nog zoveel te doen.geniet er maar van.
Hoi,bij mij nog 466 :-(pfff lijkt echt nog een eeuwigheid...maar anderzijds..vanaf de zomer zal het wel snel gaan...dan kan ik meer concretere dingen gaan kiezen (kledij enz..)Succes ermee!Vicky15/05/2010
HeyVoor ons staan er ook juist geteld nog 200 dagen op de teller!!!!!Hoever staan jullie?GroetjesWendy
Hier ook enorm nerveus, nog 11 dagen.groetjes