Terug naar overzicht
Hey,Neem dan sowieso maar iets gemakkelijk.Ik heb even getwijfelt tss 2 kleedjes.Maar toen ik m'n 2de keuze terug aantrok was m'n eerste keuze verdwenen :).SuccesMarieke
Hallo,Doe aan waar je jezelf goed in voelt en waar je achetraf zeker geen spijt van zult hebben,denk eraan dat doe je maar 1 maal in je leven :-)Gwen
Probleem is dit is via een postorder bedrijfik kan het natuurlijk terug sturen geen probleem maar toch..wij trouwen in 2010 hier in België voor de wet dus dan zal ik pas mijn 'echt' kleed kopen maar ik wil nu al iets speciaals
Ik heb er maar één aangehad, dus niet kunnen twijfelen.Als je ze allebei goed vindt zou ik het meest praktische/handigste kleed nemen. Ofwel het goedkoopste.
Hey,Ik wil je gewoon even laten weten dat wij ook naar Vegas vertrekken in onze trouw outfit.Ik denk dat via het Postorderbedrijf toch geen duizende euro's zal kosten voor je kleedje dus waarom niet alle 2?Maar ga vooral waar jij je meteen super in voelde!!en als je wil opvallen in Vegas, ga voor het opvallenste natuurlijk, daar houden ze ginds wel van... :-)Veel plezierGr.Tess