TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
4-2-2009 8:24:48
Evy,
Wat ik al niet begrijp is dat je in een zaal van 110 personen 145 mensen probeert te krijgen?... Dan had je voor een grotere zaal moeten zoeken, of minder mensen vragen.
Ik weet in onze zaal dat er +- 80 mensen kunnen zitten, dat is bewust & we gaan daar ook niet over, wisten we sowieso, voor de receptie zitten we aan 90 ofzo, dat is ook geen probleem.
Je moet toch rekening houden dat het niet té krap wordt, da's voor niemand leuk. Zoals je zelf zeg "erinproppen"
Marieke 18/04/2009
|
|
Ann
21-2-2009
|
4-2-2009 9:09:52
Hoi Evy,
Ik heb dezelfde bedenking als Marieke... Je weet toch van in't begin hoeveel mensen je bij benadering wil uitnodigen? Om daar dan nu over te moeten wakkerliggen, ik weet niet hoor. En wat de mensen van jullie zaal betreft: natuurlijk zeggen ze dat het gaat lukken!!! echt onpartijdig is hun advies niet he.... Kan je niet eens naar de zaal gaan om te zien hoe je best je tafels zet?
groetjes, Ann (21-02-09)
|
|
heidi
|
4-2-2009 10:27:38
wij hebben dezelfde zaal als jullie, voor de receptie zitten we met 180pers, maar die doen we in 2 keer, het feest 100pers en eerlijk gezegd vind ik dit genoeg in die zaal, wij zijn onlangs ons menu gaan proeven in die zaal, we vonden het er enorm druk en een kleine dansvloer, toen we vroegen hoeveel man er binnen zat zeiden ze een 130tal.
|
|
Sirene
25-4-2009
|
5-2-2009 16:07:36
Hallo,
Ik weet geen oplossing voor je probleem, maar ik wil maar even zeggen dat ik het zelfde voorheb: te veel gasten voor de grootte van de zaal.
Ik was van bij de reservatie van de zaal in de veronderstelling dat mijn schoonouders hun voorlopige gastenlijst hadden opgesteld en dus wisten dat samen met de andere gastenlijsten, de zaal groot genoeg zou zijn. Intussen zijn we op minder dan 3 maanden van de trouw en blijkt die gastenlijst nog altijd niet definitief te zijn !! Bovendien is hun oorspronkelijke aantal gewoon verdubbeld !! Dit kan er bij mij dus niet in, dat ze geen voorlopige gastenlijst hadden van in het begin. Grote stress intussen, want de uitnodigingen moeten dringend worden besteld en ik heb nog altijd geen definitief aantal.
Enfin, eigenlijk niet ter zake maar ik begrijp volledig hoe je aan een groter aantal kunt komen dan er eigenlijk in de zaal kan...
Ik hoop echt dat het lukt voor jullie. In elk geval komen die 145 personen niet allemaal tegelijk, of wel ? Misschien ga je toch hoogstens met 110 tegelijk aanwezig zijn ?
Groetjes
|
|
Evy
10-1-2009
|
6-2-2009 0:02:29
Hey,
Mercie voor het laatste bemoedigende berichtje! :) We hebben ondertussen contact opgenomen met de zaal en gaan nu de feest laten doorgaan in de grote zaal (tot 300 personen, dus plek genoeg!). Bij ons ging het eigenlijk net hetzelfde, die feest groeit echt boven je hoofd zonder dat je het zelf beseft! Alhoewel de eigenaar van de zaal bleef volhouden dat het wel ging lukken, heb ik toch voor gemoedsrust gekozen!:) Hij leek mij zelf ook een beetje opgelucht!
enfin, nu kan er toch niet veel meer misgaan.. hoop ik...
Groetjes,
Evy
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|