Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanraders: Suitekledij Ann-Sophie & lingeriewinkel Caress

3-2-2009 16:38:00
Hey lieve mede-bruidjes,

Ik wou even met jullie delen dat wij dit weekend héél leuke ervaringen hebben gehad qua service en aanbod:
Voor suitekledij is mijn getuige gaan zien in Ann-Sophie outlet in Brasschaat en twas echt super. Hele goede uitleg, service en keuze naargelang je budget! Verkoopsters helpen héél goed en zoeken tot je het perfecte gevonden hebt.

Als 2e: lingeriewinkel Caress, ze kijken nog maar naar je en weten al perfect wat het moet zijn. Ik heb mijn bruidslingerie gevonden: mooi en vooral héél gemakkelijk en comfortabel! Ook ons mama kocht er supermooie lingerie. Perfect service, uitleg en hulp! Lingerie Caress is in Brasschaat.

Dit wou ik maar even met jullie delen!

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
13/06/2009

Cindy
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1054

Anne

Meld misbruik3-2-2009 22:52:02

He Cindy,

Ben aan het overwegen om ook naar Caress te gaan voor lingerie. Hadden ze daar veel keus? En rond welk budget zitten ze daar?
Alvast bedankt

Groetjes Annemarijn

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:30:29

Annemarijn,

Het is niet zo dat je zo in de winkel kan rondneuzen tussen de lingerie want zo goed als alles steekt in doosjes in hun kasten en ze halen er gewoon een hoop uit. Staat het je niet aan, halen ze iets anders boven, wil je meer zien, halen ze meer boven.

Qua budget hangt het een beetje van het merk af, tis niet goedkoop, maar dat van mij zat echt perfect, dus vandaar heb ik het ineens gekocht. Ik heb een strapless BH en slipje voor ongeveer 150 euro.

Groetjes

Cindy

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik5-2-2009 20:09:03

Hoi cindy,
mijn zus wil ik ook graag eens gaan kijken bij Ann-Sophie outlet, maar ze heeft horen vertellen dat ze ook tweedehandsjurken verkopen, klopt dit of niet?
kan je een richtprijs geven voor de kleedjes? verkopen ze er ook LR?

bedankt alvast voor je reactie!
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...