Terug naar overzicht
ons zoontje van 1.5 was er hele dag bij. Pas tegen 23 u is hij in een bedje in de feestzaal in slaap gevallen.hij had de dag van zijn leven!!!
Hallo,Onze kinderen blijven ook 's avonds - tot ik zie dat ze moe worden (waarschijnlijk tot 10 á 11 u ongeveer), we zien wel. Mijn zus brengt ze dan naar huis zodat de babysit ze in bed kan doen.Het is ook voor een stuk hun dagje dus mogen ze er ook de hele tijd bij blijven.Groetjes,Cindy28/08/09
onze kindjes gaan bij onze trouw 2 en 3 jaar zijn. Eerst waren we van plan om ze in een kamertje boven de zaal te laten slapen, maar ik denk dat ik geen moment ga gerust zijn en daarom ga ik ze ergens laten logeren. Ik laat ze ophalen eens ze moe worden.groetjeshttp://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/
Ons zoontje van 2 was er de ganse dag bij. Terwijl wij foto's gingen nemen, ging hij mee met familie naar de zaal. Daar kon hij rustig een dutje doen in een apart zaaltje. Nu ja, hij heeft amper een uurtje geslapen hoor ;) Nadien heeft hij lekker mee gefeest tot na middernacht.
hey,met onze trouw zullen de kindjes 3 en 7 jaar zijn.we laten ze er ook de ganse dag bij zijn en als ze moe worden gaan ze met een nicht naar huis.ik vindt dat zij ook die dag mogen beleven, ze zien er al zo naar uit. groetjes Daisy25/09/2009
Ons dochtertje zal op de trouw 3,5jaar zijn en ze zal blijven tot en met de receptie en dan bij iemand gaan logeren.Want ze ligt normaal ten laatste half 8 in haar bedje,en we gaan er haar geen plezier mee doen,haar lang op te houden.Dat moet je zelf een beetje uitmaken,of het vroege slapers zijn of niet..Groetjes Karen.