Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoontje 2 jaar aanwezig op avondfeest of niet?

3-2-2009 19:47:11
Wie van jullie heeft ook kindjes van deze leeftijd?
Zo ja, zijn deze dan aanwezig op het avondfeest??
Wij dachten een babysit te nemen zodat onze zoon na de receptie met haar mee naar huis kan (bij ons thuis) zodat hij daar opt gemak in zijn bedje kan kruipen in zijn gewone omgeving...ben nog aan het zoeken wie (mss iemand van de gezinsbond??)
Wat zijn jullie ervaringen

Groetjes

an
11-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 340

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-2-2009 19:49:25

ons zoontje van 1.5 was er hele dag bij. Pas tegen 23 u is hij in een bedje in de feestzaal in slaap gevallen.

hij had de dag van zijn leven!!!

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik3-2-2009 20:10:16

Hallo,

Onze kinderen blijven ook 's avonds - tot ik zie dat ze moe worden (waarschijnlijk tot 10 á 11 u ongeveer), we zien wel. Mijn zus brengt ze dan naar huis zodat de babysit ze in bed kan doen.

Het is ook voor een stuk hun dagje dus mogen ze er ook de hele tijd bij blijven.

Groetjes,

Cindy
28/08/09

Cindy

Meld misbruik3-2-2009 20:44:47

onze kindjes gaan bij onze trouw 2 en 3 jaar zijn. Eerst waren we van plan om ze in een kamertje boven de zaal te laten slapen, maar ik denk dat ik geen moment ga gerust zijn en daarom ga ik ze ergens laten logeren. Ik laat ze ophalen eens ze moe worden.

groetjes

http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl/

evy
1-3-2009
 Meld misbruik3-2-2009 20:45:43

Ons zoontje van 2 was er de ganse dag bij. Terwijl wij foto's gingen nemen, ging hij mee met familie naar de zaal. Daar kon hij rustig een dutje doen in een apart zaaltje. Nu ja, hij heeft amper een uurtje geslapen hoor ;) Nadien heeft hij lekker mee gefeest tot na middernacht.

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:49:48

hey,

met onze trouw zullen de kindjes 3 en 7 jaar zijn.
we laten ze er ook de ganse dag bij zijn en als ze moe worden gaan ze met een nicht naar huis.
ik vindt dat zij ook die dag mogen beleven, ze zien er al zo naar uit.

groetjes Daisy
25/09/2009

Karen
4-7-2009
 Meld misbruik9-2-2009 9:40:47

Ons dochtertje zal op de trouw 3,5jaar zijn en ze zal blijven tot en met de receptie en dan bij iemand gaan logeren.
Want ze ligt normaal ten laatste half 8 in haar bedje,en we gaan er haar geen plezier mee doen,haar lang op te houden.
Dat moet je zelf een beetje uitmaken,of het vroege slapers zijn of niet..
Groetjes Karen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...