TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
|
3-2-2009 20:58:30
Hey, ik zit met dezelfde vragen. Ik heb al prijs ontvangen van een decoreur mr die begint maar vanaf 350 euro. Dat is veel geld en ik ben zeker niet benauwd men handen zelf uit de mouwen te steken
|
|
Veronique
15-5-2009
|
3-2-2009 21:32:50
Hoi
Omdat we de grootste zaal moesten nemen (de tweede zaal is te klein om al ons gasten te zetten), gaan wij met ballons werken en aangepaste sfeerverlichting. Wat die ballons betreft, we hebben dit vorig jaar ook gedaan voor het jubileum van onze grootouders en hebben daar veel complimenten over gekregen, dus daar kan je al niet veel mis mee doen denk ik. Je kan ook een flink aantal ballonnen tegen het plafond hangen. Verder denk ik aan bloemen, tule of organza stoffen, stoelhoezen, als je met een bepaald thema werkt, van die rekwesieten die bij je thema passen (kan je wel huren denk ik). Voor de verlichting, dit kan je ook huren ofwel eens overleggen met de DJ.
Voor de ballonnen gaan we naar www.balloonboy.be .
Als je meer info (heb enkele prijzen en voorbeelden gekregen)wenst stuur me maar gerust een mailtje: veroniquecosyns@hotmail.com
Veel succes en plezier met de voorbereidingen. Véronique C.
|
|
Barbara
10-4-2009
|
4-2-2009 11:59:03
Hoi, Wij hebben ook een parochiezaal als feestlocatie... Wij maken bijna alle decoratie zelf... Heel wat familieleden steken een handje toe, zo maken veel handen licht werk... Wij werken rond thema Egypte. We maken zelf een muursilhouet van 3m/2,5m. Verder hebben wij posters aangevraagd bij de ambassade die we kunnen ophangen. Ook zetten we beelden ed. Daar ik onthaalmoeder ben knutselen wemet de kindjes een tekeningwand met een aantal egyptische figuren. Leuk voor hen en creatief voor in de inkomhal van de feestzaal. Balonnen zullen er ook gehangen worden. We zijn nu ook nog op zoek naar bruim en goudkleurige vlaggetjes om wat extra sfeer te creëren. Ook de tafels krijgen een decoratieve aankleding om wat meer sfeer te bekomen. Heb je nog vragen of heb je ook nog tips voor ons ev, je kan me mailen op: barbara_schoutteet@hotmail.com
Groetjes Barbara 10-4-2009
|
|
Vera
22-8-2009
|
4-2-2009 13:05:51
Hey Wendy, Wij zitten in hetzelfde schuitje. Op ebay kan je vrij goedkoop decoratiespullen vinden. Wij dachten bijvoorbeeld aan van die Chinese rijstlampen. Waar ik ook al aan had gedacht is aan de eigenaar van de zaal vragen naar contactgegevens van koppels die vóór ons trouwen. Misschien kunnen we spullen van hen overkopen/lenen. Met de verlichting kan je DJ waarschijnlijk ook helpen zoals iemand al eerder aanhaalde. Maar ik denk dat je er zeker van mag zijn dat - wat je ook zelf aankoopt - je het achteraf op internet wel teurg verkocht krijgt.
|
|
jessica
22-5-2010
|
11-2-2009 11:58:49
hey daar,
een grote zaal versieren is niet zo eenvoudig maar met stof kan je heeeel veel doen... Ik heb ooit een sportzaal moeten omtoveren voor een laatste jaars bal... We zijn gewoon de goedkoopste witte stof gaan halen... hebben deze in lange repels geknipt/laten snijden en zo overal aan het plafond gedrapeerd... ook tegen de muren met overal witte ballonnen ertussen... was prachtig om te zien... er kruipt wel wat tijd en werk in maar zeker de moeite en vrij goedkoop... veel succes!!!
|
|
aa
5-9-2009
|
23-3-2009 17:10:27
hey, wij hebben ook een parochiezaal gehuurd. ik ben van plan muren aan te kleden met witte doeken (haal ik in Sleepstraat Gent), sfeerverlichting, huren van partytafels en tafellinnen, tafeldecoratie, een lounge-hoekje maken (zodat de ouderen onder hen zich kunnen zetten), een foto-hoekje van mij en mijn verloofde, ... en dit alles in de kleuren wit en het tweede kleur van mijn trouwkleed/kostuum verloofde.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|