Terug naar overzicht
Hoi, in Brugge centrum weet ik niets, maar in de regio zijn het kasteel van moerkerke en de zandbergoeve in oedelem wel gekend. Wij trouwen in dit laatste, niet super super chique, maar wel gekend en heel mooie locatie, ook met een meer en een tuin.Succes!Rebecca27/06/09
De Roode poorte in Meetkerke is een mooie hoeve op een prachtige locatie te midden de velden. Een bevriend koppel is daar vorige zomer getrouwd, en dat was zeer leuk.Ongeveer een kwartiertje rijden vanuit het centrum.Ze hebben wel niet zo'n uitgebreide site, maar je kan toch enkele foto's zien:http://deroodepoorte.ndq.be/ Ik weet ook niet direct iets in het centrum.Groetjes Lieve
In 't centrum kan je feest geven in 't oud Sint-Janshospitaal. Als je ze mailt krijg je wel antwoord met offerte enzo. Er zijn misschien ook bepaalde restaurants die een kleinere feestzaal hebben? En in de oude Jezuïetenkerk doen ze ook soms feesten, maar ik weet niet of je 't kan inhuren voor een huwelijksfeest. Moet je eens informeren. Wij trouwen in 't kasteel van Moerkerke...helemaal vernieuwd en erg mooi!Succes!Amaryllis07-08-2009
Hoi,wij verloofden ons in ons geliefde Brugge. En bijgevolg keken we ook meteen uit naar een feestplekje in onze favoriete stad.Wij informeerden naar 't Oud Sint-Jan, maar dat blijkt niet vrij tijdens de zomermaanden. Het aanpalende B-In (loungebar) is heel tof, maar met een rechtevenredig prijskaartje...Wij belandden uiteindelijk in De Plaetsemolen (Oedelem), volledig gerestaureerd en gerenoveerd (met o.a. de molen verwerkt als bar). Surf zeker eens naar de foto's van de zaal!Grtjs en veel plezier met de verdere zoektocht.Sabrina07-08-2009